کد مطلب: ۵۱۴۴۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس در حال مثبت شدن / شاخص هم‌وزن مثبت شد!

بورس در حال مثبت شدن / شاخص هم‌وزن مثبت شد!

شروع معاملات امروز بازار سهام با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و شاخص کل حدود ۶ هزار واحد ریزش کرد اما احتمالا تقاضا در ادامه معاملات بیشتر خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه معاملات امروز بازار سهام با روندی نزولی و عرضه شروع شد اما به نظر می‌رسد ادامه روند معاملات بورس امروز با گرایشات مثبت دنبال شود و شاخص کل روند نزولی خود را جبران کند. کارشناسان عقیده دارند شاخص به محدوده مقاومت خود رسیده است و چند روزی در همین محدوده درجا خواهد زد و اگر بتواند مقاومت را بشکند رشد شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد ادامه خواهد داشت اما اگر مقاومت شکسته نشود شاخص کل به محدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بازخواهد گشت.

بورس 27 بهمن

درجا زدن بورس در حالیست که قیمت دلار در بازار آزاد روز به روز در حال افزایش است ولی شاخص کل بعد از رشد حدود ۲۰ درصد به مقاومت رسیده است و باید کف‌سازی کند.

در حال حاضر شاخص هم‌وزن روندی صعودی پیدا کرده است و این نشان از مثبت شدن نمادهای کوچک است و بازار سهام گرایشات مثبتی دارد.

بازار 27 بهمن

صف فروش شستا با خرید ۴۰ میلیونی حقوقی‌ها جمع‌آوری شد و بازار سهام حمایت می‌شود و احتمالا این مقاومت تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از کرامات شیخ ما این است
    شیره را خورد و گفت شیرین است
    آقا لطف کنید اینقدر نظرات اشتباه این عزیزان رو ثبت نفرمایید ؛ با همین امیدهای واهی که به امون دادند کل سرمایه مون از دست رفت

  • ایمان

    سلام ، دوستان 5 تا سهم طلایی بهتون معرفی میکنم ، هر کسی دوست داشت با علم و دانش خودش بره تحلیل کنه و اگر دوست داشت این سهام رو به سبدش اضافه کنه. فقط دوستان توجه کنید که این 5 تا نماد رو باید تا پایان خرداد ماه تو سبدتون نگهدارید و از منفی های کوتاه مدت این سهام هم نترسید ، این سهام تا پایان خردادماه حداقل 100 درصد سود به شما میدهند. در نهایت هم با سودی که از این 5 تا نماد گیرتون میاد یه مقداریش رو به بچه های سرطانی محک اختصاص بدید یا یه فاتحه برای اموات بفرستید.
    1.سخاش 2.فروی 3.کبافق 4.سبهان 5.سقاین

    • ناشناس

      بیا برو بچه جان نمی‌خواد اینجا سیگنال خرید بدی ?الان همه فروشندن

    • ناشناس

      شما از کجا میدونید این سهام مثبت میشه

    • ناشناس

      متاسفانه تو این زمونه خوبی هم ارزش امتحان نداره
      باز هم دمت گرم.

    • ناشناس

      آقا ایمان سپاس….
      اما متاسفانه نمیشه در حق بعضیها خوبی کرد.

  • محسن

    خداااااروشکرر که دامنهی منفی رو کم کردن وگرنه بییچاره مبشدم. همه ی سهاام های من منفی 2 شده. فکرشو بکنید این اگر منفی 5 بود چیی میشد!!!!!!!!!!!!!
    حاااالم از بورس بهم میخوره واقعاا هررر چی منتظر میشم از ضرر هام کم نمیشه. بیشتر دارم تو این منجلاب فرو میرم

  • هادی

    مثبت ۶۰ هم باشه بازهم بی‌فایدن این حقوقی کله پهن کار خودش میکنه ،دچار بد موجوداتی افتادیم. خداایا شکرررت

  • AZAD

    در حال تست این دامنه نوسان هستند تا ببینند از این روش پول بیشتری می توانند به جیب بزنند یا نه؟ آیا تو این روش اعتراضات و انتقادات کمتره یا بیشتر؟ والا ذاتشون عوض نشده!!!

  • ناشناس

    نظریه آب دوغی خیاری،همش شد اگه

  • ناشناس

    تو بگو دامنه باشه مثبت۱۰۰ اونطرفش باشه منفی۱،
    خب بازم فایده نداره ملت همیشه در صف فروش باز هم میرن صف فروش منفی۱،همین الانش از شنبه که دامنه رو عوض کردن، چه تغییری در بازار ایجاد شده؟
    خب حالا صف های فروش مثلا بجای ده روز سی روز طول می‌کشهبنظرم فقط اوضاع رو بدتر کردن با منفی ۲ تعداد روزهای ریزش و صف های فروش رو طولانی تر و بقول معروف فرسایشی تر کردن همین

    • milad

      نوسان گیر ادم شو دیگه حدی داره

  • نادر

    اکثر مردم خونه وماشینشون رو فروختن و ضرر کردن کاری کنین که مثل اول سال بوری بره بالا

  • ناشناس

    اگر قراره شارپ برد بالا این همه افت نداشت که دوباره شارپ برد بالا شارپ نرد بالا همین طور مطعادلش کنند خوبه

  • ناشناس

    یه کاری کردید موج بی اعتمادی باعث شده همه از بورس خارج بشن و رو بیارن به ارزهای دیجیتال و پول این مملکت رو به هر نحوی شده خارج میکنین