کد مطلب: ۴۸۰۸۴۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رفتار بورس تهران پس از اولین مناظره بایدن و ترامپ

رفتار بورس تهران پس از اولین مناظره بایدن و ترامپ

بازار سهام امروز با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز شروع به کار کرد و کانال یک میلیون و 500 هزار واحد را پس گرفت، اما در ادامه روند معاملات به دلیل فشار عرضه دوباره ریزش کرد و به یک میلیون و 495 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که دیروز حقیقی‌ها در بازار سهام خرید زیادی داشتند و از طرفی حقوقی‌ها نیز از بازار حمایت کردند پیش‌بینی می‌شد که بازار امروز روندی صعودی داشته باشد اما در ادامه روند معاملات بازار دوباره عرضه بر تقاضا پیشی گرفت.

در حالی که در شروع معاملات بازار سهام تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز و افزایش پیدا کرد و بازار روندی صعودی گرفت اما در ادامه صف فروش از تقاضا قدرتمندتر ظاهر شد و کلیت بازار دوباره روندی نزولی پیدا کرد.

بازار 9 مهر

افزایش عرضه در بازار سهام شاخص را دوباره نزولی کرد، خودرو که در مرحله پیش گشایش بیشترین تقاضا را داشت به قیمت صفر تابلو رسید و خساپا در کف روزانه خود صف فروش 40 میلیونی دارد.

به نظر می‌رسد حقوقی بازار توان حمایت ندارد حجم صف‌های فروش از توان حقوقی و حقیقی خارج است، جو منفی بازار در حال تشدید است و در صورتی که اخرین روز این هفته از معاملات بازار سهام نیز ریزشی باشد این جو منفی بیشتر نیز خواهد شد.

نمادها 9 مهر

اکثر نمادهای شاخص‌ساز بازار یا روندی منفی دارند و یا با حمایت و به نوعی دستوری برای جلوگیری از ریزش بیشتر شاخص کل از محدود حمایتی سبز نگه داشته شدند، به نظر می‌رسد روند نزولی این هفته از بازار سهام به شدت روی روند آینده بازار نیز تاثیرگذار باشد زیرا این جو منفی به حدی رسیده که تقریبا دیگر نمی‌توان کنترلش کرد.

این رفتار اولین واکنش بورس به مناظره بایدن و ترامب برای انتخابات ریاست جمهوری بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کشوری که با افت جهانی طلا و دلار نرخ این دو در کشور پرواز میکنه چه انتظاری از بورس دارید
    این دولت اصلاح بشو نیست بس
    تا حلا تو عمری که سپری کردیید چه حرف راستی از دولت شنیدید

  • ناشناس

    شاخص کل چهارشنبه نهم مهرماه مثبت بود و روی عدد 1503 واحد هست از چی داری صحبت میکنی

    • عمو مجید

      ابلهه ناشناس شاخص بورس دو میلیون بود .رسیده به 1500 . تو 500 هزار ریزش را متوجه نشدی . فقط ده هزار افزایش دستوری روز نهم مهر را دیدی. دولت می خواست با این بالا و وپایین کردن کسری بودجه خود را جبران کند.بطور نسبی به مقصود خود رسیده است.
      مرحله دوم جبران کسری بودجه. بالا بردن نرخ ارز و طلاست تا امثال شما دوباره سرمایه خود را خاکستر کنید. بسم الله حسن کلید هم همین را می خواهد. عجله کنید برای نابودی سرمایه خود تا دیر نشده .؟.

  • ناشناس

    باتوجه به وضعیت دلار و مسکن الان بورس تنها جای مفتی هست که برای سرمایه گذاری بهترین گذینه هست

  • ناشناس

    میگه حقوقی توان حمایت ندارد ، خیلی این حرفش مسخره هست، حقوقی هر سهم بزگترین سهامداره و خیلی خوب هم میتونه حمایت کنه یا برعکس باعث ریزش سهم بشه. این بورس فعلا دستوری پایین نگه داشتنش

  • ناشناس

    هرکدوم بیان شاید یه ذره پایین بالا شه ولی بعد از چند روز دوباره به ارزشهای واقعی خود میرسن

  • ......

    آمریکا هیچ غلطی نمیکنه بورس بستگی به سهامداران دارد که رشد کنه یا نه

  • ناشناس

    چرا کار گزاری بانک ملت پول سود فروش سهام عدالت را واریز نمی کند 2 ماه گذشت

  • ناشناس

    چیزی که رفت تو تنفس کمکی دیگه برنمیگرده.

  • ناشناس

    هر کس تو بورس صبر داشته باشه موفق خواهد شد در غیر اینصورت حتی اگر تو ضرر هم باشه پولشو بکشه بیرون چون تو بورس اگر صبور باشی چندین برابر پولت برداشت میکنی

  • ناشناس

    هر وقت تجارت نیوز در مورد بورس نظر میده .ما باید برعکسشو در نظر بگیریم.میگه بورس نزولی میشه بر عکس میره به سمت مثبت.همیشه همین طور بوده .