کد مطلب: ۴۷۱۹۸۲

بورس دوشنبه را چگونه آغاز کرد؟ / ورود حقوقی‌ها هم مانع سقوط شاخص نشد

بورس دوشنبه را چگونه آغاز کرد؟ / ورود حقوقی‌ها هم مانع سقوط شاخص نشد

در آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل بازار سهام با افتی 46 هزار واحدی در کمتر از یک ساعت به روند نزولی این هفته خود ادامه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی 46 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 610 هزار واحدی سقوط کرد. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن نیز در این مدت بیش از 1.5 درصد افت داشت.

در جریان معاملات امروز نمادهای شستا، فارس و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و نماد فملی که دیروز خبر افزایش سرمایه 100 درصدی آن روی کدال نشست، تاثیر مثبت 1670 واحدی بر شاخص کل داشت.

1 1 37

در یک ساعت نخست معاملات امروز بیش از 493 هزار معامله در بورس صورت گرفت که طی آن 4 میلیارد و 544 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 65 هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. ورود حقوقی‌ها به بازار سهم نیز هنوز نتوانسته در برابر فشار عرضه دوام بیاورد و خبری از ریزش صف‌های فروش و معاملات مثبت در بازار سهام نیست.

1 2 29

در جریان معاملات امروز، اکثر گروه‌های صنعت همچنان فشار عرضه شدیدی را تحمل می‌کنند و خریدهای حقوقی در برخی نمادها کاملا مشهود است. البته میزان حمایت به حدی نیست که بتواند روند معاملات را معکوس کند. بی‌اعتمادی شکل گرفته در بورس به حدی است که حتی روند صعودی دلار و عبور دلار نیمایی از مرز 20 هزار تومانی نیز نتوانسته تاثیری در کاهش فشار عرضه در بازار بگذارد.

معاملات امروز بورس در حالی پیگیری می‌شود که روز گذشته شاخص کل بیش از 65 هزار واحد افت کرد تا میزان سقوط شاخص در 10 روز گذشته به حدود 400 هزار واحد برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بورس بده یک بوس

    فرارررررررررر از بورس پول هامون پررررررررررر

  • ناشناس

    به جز فملی کدوم حقوقی حمایت کرد؟؟؟حقوقی خساپا که اصلا خوابه. گروه خودرو و قطعات همش منفیه قیمتا داره میرسه به 1000ریال. واقعا چخبره

  • سلطان

    عزیزانی که تازه واردها رامقصر میدانید. کیا دارند نماد ابادا را که عرضه اولیه است منفی میفروشند؟! مگر یه تازه وارد که با سهام عدالت ویا دارا یکم واردبورس شدچقدرپول دارد؟ریشه ما تازه واردها خشکیدخداکند شما سرسبز باشید. التماس انصاف.

  • فریبا

    چرا بعضیا رشد بالایی دارن چون ریسک پذیرن موقع که همه میفروشن میخرن پول زیادی ام دارن با چندرغاز نمیشه بورس بازی کرد ولی متاسفانه بورس زیردست دولته باید بیخیال بورس شد

  • جواد

    بنظر میاد اکثر افرادی که در بازار بورس سرمایه گذاری کردن فقط و فقط بدنبال سود هستن و تنها انتظار دارن که هرروز و همیشه سهام رشد کنه .آخه کجای دنیا اینطوریه ؟. این نوع افراد بقول معروف لوس شدن و تا سهام سقوط میکنه مثل بچه ها گریه و زاری میکنن. شما بورسهای جهانی رو ببین و دنبال کن که هرروز درحال صعود نیستن. رشد سالانه رو در نظر بگیر… شما که جرات ریسک نداری و ضرر در بازار بورس نداری سهام نخر ، خیلی ساده.

  • ناشناس

    دوستان وقتی رئیس دفتر دولت تو تلویزیون صراحتا اعلام می کنه کف اصلاحی شاخص یک میلیون ششصده و بعد از اون صعود می کنه جالبه که بعضیا هنوز دنبال بحث حقیقی و حقوقی و تحلیل تکنیکی هستن!!!امروز هم که دیدیم وقتی شاخص به نزدیکی این کف رسید ریزش متوقف شد و آخر وقت کمی هم بالا اومد دیگه سیگنال از این واضح تر؟!!!

  • ناشناس

    فقط و فقط چوب بی اطلاعی مردم رو داریم میخوریم آخه کدوم بازار سقوط کرده که داری سهامتو مفت میفروشی آخه مگه جنگه

  • داریوش

    فکر می کنم بهترین گزینه خروج موقتی و شناسائی سود باشد تا سر فرصت دوباره خرید کرد و یا سهام شرکتهایی را خرید که در مثبت اند.فعلا بورس در حال ریزش است نه اصلاح.

  • هوشنگ

    دیدگاه‌هایتان را خیلی سریع می‌نویسید، آرام‌تر.این یعنی چی؟

  • جواد

    چند روز پیش گفتم اگر میتونید پولتون رو نجات بدید و خارج بشید هی گفتن مثبت میشه مثبت میشه ،حالا با این صف فروش میلیونی تو سهم ها هر روز منفی 5بخورید تا اصل پولتون هم تموم بشه ،پولی که با هزار زحمت به دست آوردید رو راحت از دست دادیدن این سزای کسیه که به گرگ ها اعتماد کنه،این ریزش هم حالا حالا ها ادامه داره و به محدوده 500هزار برمیگرده شده مثل قطاری که تو سراشیبی افتاده دیگه هیچکس نمیتونه جلوش رو بگیره
    والسلام