کد مطلب: ۵۸۰۵۱۰

شانه تخم مرغ ۵۵ هزار تومان شد؟

شانه تخم مرغ ۵۵ هزار تومان شد؟

قیمت هر شانه تخم مرغ در حالی به بیش از ۵۰ هزارتوامن رسید که تا چند روز قبل ۳۰ هزار تومان بود و وزارت صمت قیمت مصوب را ۴۳ تا ۴۵ هزارتومان اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گرانی‌ها در کشور همچنان بیداد می‌کند و آه از نهاد مردم درآورده است. قیمت‌ها روزانه و حتی در مواردی ساعتی تعیین می‌شوند.

پس از اینکه قیمت یک شانه تخم‌مرغ به بیش از ۵۵ هزارتومان افزایش می‌یابد، دستگاه متولی به عنوان ناجی و حامی مصرف‌کننده، دستور واردات را صادر و قیمت مصوب را ۴۳ تا ۴۵ هزارتومان اعلام می‌کند! در حالیکه تا چند روز قبل قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ هزارتومان بود.

قیمت ۵۰ هزار تومانی برای شانه معمولی و ۳۰ عددی تخم مرغ است و تخم مرغ های بسته‌بندی شده دارای مارک قیمت بالاتری دارند. برای مثال در سایت های فروش مواد غذایی، قیمت امروز بسته‌ ۳۰ عددی تخم‌مرغ ۶۴ هزار تومان و قیمت بسته ۲۰ عددی ۴۶ هزار تومان درج شده است.

این قبیل اقدامات و برگزاری جلسات هماهنگی اقتصادی در بالاترین سطح و با این خروجی که «وزارت صمت و جهاد کشاورزی باید کاری برای جلوگیری از گرانی‌ها بکند»، نسخه پوچی است که فقط از روی ناچاری و برای بستن دهان مردم صادر می‌شود و نتیجه‌اش نیز همین افزایش لجام‌ گسیخته‌ای است که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.