کد مطلب: ۳۶۶۰۵۱

تازه‌ترین اخبار کدال:

شایعه‌ای که با دلهره سهام‌داران شرکت پالایش نفت بندرعباس همراه شد

شایعه‌ای که با دلهره سهام‌داران شرکت پالایش نفت بندرعباس همراه شد

شرکت پالایش نفت بندرعباس ساعتی پیش در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش‌سوزی در پالایشگاه اعلام کرد که در اثر برخورد صاعقه با مواد نفتی موجود در واحد بازيافت آب‌های آلوده آتش‌سوزی رخ داده که با توجه به تمهيدات انديشيده شده هيچ‌گونه خسارت جانی و مالی ايجاد نگرديده است.

شرکت بورسی پالایش بندرعباس با نماد «شبندر»، پس از بازدهی مثبت بیش از 10 درصد در هفته گذشته، روز گذشته با افت قیمت همراه شد که به نظر می‌رسد شایعه و انتشار خبر آتش‌سوزی این پالایشگاه در بین سهام‌داران موجب شد فروش‌های هیجانی برای این نماد شکل بگیرد.

در همین راستا شرکت پالایش نفت بندرعباس در خصوص اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر آتش‌سوزی در پالایشگاه، با انتشار اطلاعیه‌ای اقدام به شفاف‌سازی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت پالایش نفت بندرعباس ساعتی پیش با انتشار اطلاعیه‌ای بر روی سایت کدال اعلام کرد که در اثر برخورد صاعقه با مواد نفتی موجود در واحد بازيافت آب‌های آلوده، آتش‌سوزی رخ داده که با توجه به تمهيدات انديشيده‌شده، پيش‌بينی‌های لازم قبلی، آماده‌باش کارکنان عملياتی و نيروهای آتش‌نشانی و استقرار ماشين‌های آتش‌نشانی جهت اطفای حريق، اقدامات لازم و به‌موقع صورت پذيرفته و هيچ‌گونه خسارت جانی و مالی ايجاد نگرديده است.

452 1

شفاف‌سازی شرکت پالایش نفت بندرعباس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.