کد مطلب: ۳۷۳۷۷۲

شرایط فروش فوری ایران خودرو در امروز

شرایط فروش فوری ایران خودرو در امروز

در راستای تنظیم قیمت خودروهای شرکت ایران خودرو در بازار، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط فروش فوری تنظیم بازار مطابق جدول ذیل و از ساعت 10 صبح روز شنبه 21 اردیبهشت ماه سال 98 آغاز خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش‌فروش فوری محصولات ایران خودرو شامل خودروهای پژو 206 SD و پژو پارس سال است.

بدیھی است امکان ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت فعال خواھد بود.

iran khodro sales 4 1

قواعد و ضوابط مهم جهت ثبت‌نام فروش فوری ایران خودرو:

1 -ظرفیت ثبت‌نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت‌نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

2 -کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده‌اند، قادر به ثبت‌نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

3 -در این بخشنامه امکان ثبت‌نام برای افراد بالای 18 سال امکان‌پذیر است.

4 -امکان ثبت‌نام صرفا برای مشتریان حقیقی فراهم hsj و امکان ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی و کاردکس و ثبت‌نام با شماره مشتری دوم نمایندگی امکان‌پذیر نیست.

5 -امکان انتخاب کد نمایندگی در زمان ثبت‌نام فعال است.

6 -ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت https://esale.ikco.ir امکان‌پذیر خواهد بود.

شرایط و توضیحات بخشنامه جهت ثبت‌نام و فروش فوری محصولات ایران خودرو :

1 -جهت واریز مبالغ بالای 50 میلیون تومان، مشتریان محترم می‌بایست پس از دریافت ردیف قرارداد، از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو «بخش میز کار مشتری» حداکثر تا 24 ساعت باقی مانده مبلغ را واریز کنند در غیر این صورت قرارداد مذکور غیر فعال شده و وجه به مشتری مسترد خواهد شد.

2 -هر گونه تغییرات قیمتی غیرمستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و …) و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون‌گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری خواهد بود.

3 -شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت‌نام اقدام کند.

4 -پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

5 -در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادها 30 درصد سالیانه (2.5 درصد ماهیانه)، جریمه تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

6 -شرکت در زمان ثبت‌نام، لیست اقلام و بهای آپشن‌های اختیاری را به مشتری اطلاع رسانی می‌کند. (در سایت ایران خودرو نیز اطلاع رسانی شده است) بدیهی است در صورتی که پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، به علت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردهای اجباری، نصب تجهیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شورای رقابت را خواهد داشت.

7 -نمایندگان محترم هنگام ثبت‌نام از مشتریان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه (2968 و 4028) مدارک مورد نیاز جهت احراز سکونت را مدنظر قرار داده و بر اساس آن اقدام کنند.

8 -تهیه رونوشت از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی مشتری کفایت می‌کند و چنانچه شناسنامه دارای توضیحات بود، رونوشت از آن صفحه نیز لازم است.

9 -ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت‌نام الزامی است.

10-در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان اصلاح وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.

11 -در صورت ارائه اطلاعات نادرست آدرس توسط مشتری، شرکت حق دارد به طور یک طرفه قرارداد را فسخ نماید.

12 -لازم است نمایندگی‌ها در خصوص مشتریانی که اولین بار در ایران خودرو ثبت‌نام نموده و برای آنها شماره مشتری جدید ایجاد می‌شود و مشتریانی که شهر محل سکونت آنها با محل صدور شناسنامه مغایر است تاییدیه احراز سکونت را به همراه پرونده ثبت‌نام مشتری به سازمان ارسال کنند.

13-نمایندگان محترم می‌بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

14 -جهت اطلاعات تکمیلی و سوالات احتمالی در خصوص شرایط فروش، با اداره منطقه مربوطه تماس حاصل فرمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از همون اول زد که هیچ برنامه فروشی متناسب با درخواست شما موجود نمیباشد
    کسی نیس رسیدگی کنه؟؟؟

    • ناشناس

      فروش وماشین وثبت نام هم مثل خودتونه

  • ناشناس

    دمتون گرم

  • ناشناس

    امکان ثبت نام برای افراد عادی امکان پذیر نیست . برای خودشون و نمایندگی های خودشون میشه .
    با توزیع قطره ای می خوان قیمتها رو بالا نکه دارند

  • بس است دروغ

    هیچ برنامه فروشی متناسب با درخواست شما موجود نمیباشد

  • ناشناس

    به ذاتتون

  • ناشناس

    فقط دادین دس مردم من از اولش دارم سعی میکنم‌ولی نمیشه واقعا ادم نیستین شما ها همش خودتون میخرین میدین به مردم با قیمت خدا