کد مطلب: ۵۷۷۴۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حراج شاسی‌بلندهای ایران خودرو / تخفیف ۴۰ میلیونی خرید پیکاب!

حراج شاسی‌بلندهای ایران خودرو / تخفیف ۴۰ میلیونی خرید پیکاب!

ایران خودرو دیزل طرح فروش نقدی دو خودروی خود را آغاز کرده است، فروش پیکاب فوتون بنزینی و دیزلی که فروش هر دو شامل تخفیف شده و موعد تحویل آن آبان و دی ماه سال جاری است. اما شرایط خرید این دو خودروی شاسی‌بلند چیست؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز، ایران خودرو دیزل در طرح فروش نقدی شهریور ۱۴۰۰ خود، دو خودرو را برای فروش عرضه کرده است. یکی پیکاب فوتون دیزل و دیگری پیکاب فوتون بنزینی.

بر اساس اعلام ایران خودرو، فروش نقدی این دو خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل دو تا چهار ماهه است و متقاضیان می‌توانند خودروهای خود را آبان و دی ماه سال جاری تحویل بگیرند.

تخفیف ۴۰ میلیونی ایران خودرو

بر اساس این اطلاعیه قیمت پیکاب فوتون دیزلی ۸۵۸ میلیون تومان است. اما ایران خودرو دیزل این خودرو را با تخفیف ۳۰ میلیون تومانی عرضه کرده است. بر این اساس قیمت نهایی فوتون تونلند دیزل در این طرح ۸۲۸ میلیون تومان است.

همچنین مدل بنزینی پیکاب هم در این طرح عرضه شده است. قیمت پیکاب فوتون بنزینی در این طرح ۸۰۷ میلیون تومان است. اما این شرکت قرار است این خودرو را با تحفیف ۴۰میلیون تومانی به متقاضیان بدهد. بر این اساس قیمت قطعی فوتون تونلند بنزینی ۷۶۷ میلیون تومان است.

قیمت این دو خودرو در این طرح به صورت قطعی است و متقاضیان قرار نیست موقع تحویل خودروی خود مبلغ دیگری را پرداخت کنند.

ثبت‌نام این دو خودرو، از ۱۰شهریور ماه آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد.

شرایط خرید پیکاب دو کابین

متقاضیان برای خرید دو مدل خودروی پیکاب ایران خودرو دیزل می‌توانند به آدرس esale.ikd.ir مراجعه کنند. بر اساس اطلاعات سایت خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل، پیش‌پرداخت خرید پیکاب بنزینی ۳۳۰ میلیون تومان است. چندین روش برای پرداخت باقیمانده قیمت این خودرو وجود دارد. اما در همه روش‌ها متقاضی باید بسته به طرح پرداخت، دو مبلغ ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت کند و مابقی پول خودرو در قالب اقساط پرداخت می‌شود.

برای خرید پیکاب دیزلی هم پیش‌پرداخت اولیه مبلغ ۳۲۵ میلیون تومان است و باقیمانده مبلغ در قالب اقساط پرداخت می‌شود.

مشخصات پیکاب دو کابین

خودروی پیکاب ایران خودرو در دسته خودروهای شاسی‌بلند و آفرود قرار دارند. خودرویی که حاصل همکاری ایران خودرو دیزل و یک کمپانی چینی است. طبق گزارش‌ها پیکاب فوتون به عنوان یک خودروی کار و تجاری فول آپشن به بازار‌های صادراتی راه پیدا کرده است.

بر اساس گزارش‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پیکاپ تونلند باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است، که در نسخه بنزینی داراى موتور ۲.۳ لیترى است که ۱۳۰ اسب بخاری قدرت و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و یکی از پرقدرت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    تخفیفش قیمت یه پرایده انگارملت داره پول جارومیکنه توروخداتجارت نیوزاینکارهاروانجام ندهیدبسه همه رودروغگو ببارنیارید.

  • ناشناس

    200 میلیون تو یک ماه گرون میکنه بعد میان 30 میلیون تخفیف میدند می‌خوام ندی

  • ناشناس

    حراج!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بنده خدا

    شرایط تحمیل شده گرونی خودرو دسیسه خود خودروسازهای داخلی و با عرضه قطرچکانی خودرو و عدم واردات خودرو به کشور برم مردم تحمیل شده، این شرایط ایجاد شده اسارت مردم ایران به وسیله این خودروسازان داخلی است.

  • ناشناس

    با اون قیمت تو آلمان میتونی پنج تا بنز آخر سیستم بخری ببینید کجا داریم زندگی میکنیم خون مردمو کردن تو شیشه

  • کورش

    هاشمی رفسنجانی میخوا احمدی نژادمیخوایم که بگه پرایدکیلوچنده

  • ناشناس

    واقعا انتظار فروش دارند؟؟؟؟همین فتنه ای تولیدی اشان را با سیاست چون بازار گرانتر است را به مردم غالب میکنهو خجالت بکش ایران خودرو و سایپا

  • ناشناس

    نخرید چیزی نیست که صادر شود مجبوراٌ ارزان بدهند کشورهای خارجی که این اشغالها را نگاهشم نمی کنند ایرانی ها را مجبور به خرید این اشغالها می کنند حرف آخر نخرید

  • ناشناس

    لعنت به ایران خودرو یه آشغال به تمام معنا را گرون تر از هایلوکس 2021 می فروشند اینا کیند لعن الله علی القوم ظالمین دشمن ما همینا دروغ می گند آمریکا است خداوندا ما را از دست غارتگران ملی برهان

  • ناشناس

    نخرید نخرید نخرید