کد مطلب: ۵۸۰۰۷۳

شرط پرداخت سهام عدالت به جاماندگان

شرط پرداخت سهام عدالت به جاماندگان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: براساس صحبت‌های انجام شده به شرط تامین منابع مالی از سوی دولت تا پایان سال افراد فاقد سهام عدالت می‌توانند نسبت به دریافت سهام خود اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رحیم زارع درباره سهام عدالت اظهار داشت: تقریبا ۵۰ میلیون نفر از مردم سهام عدالت دریافت می‌کنند و به موازات آن حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر که بیشتر کودکان، کارگران و مشاغل آزاد هستند، فاقد این سهام هستند.

وی گفت: ارزش سهام عدالت هم‌اکنون بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان است و برای افرادی که فاقد این سهام هستند باید از طریق شرکت‌های باقی مانده در بورس سهام آن‌ها عرضه شود و به قیمت روز به این افراد و یا به تعبیری جاماندگان که حقوق‌شان تضعیف شده پرداخت شود.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر این که شرکت‌ها در بورس باید سهام شان را عرضه کنند باید مدیریت درباره سهام عدالت به خود سهامداران (مردم) واگذار شود و دولت نباید در این زمینه مداخله کند چرا که اگر مدیریت مردمی باشد به بازار سرمایه کمک بیشتری خواهد کرد و در این صورت است که مردم نیز راضی خواهند بود.

زارع در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورتی که دولت در زمینه تامین منابع مالی برای افراد فاقد سهام عدالت پیش‌قدم شود تا پایان سال بتوانیم سهام عدالت به جاماندگان عرضه کنیم.

منبع: صداوسیما

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پسرهام سهام ندارد خودم هم کارگر هستم چکار کنم

  • جمشید شفقتی

    زمان ثبت نام سهام عدالت برای کودکان کی شروع میشود

  • امید

    با عرض سلام و درود. للطفا اگر قرار شود که به جا افتادگان سهام عدالت .سهام واگذار شود .باید از کجا اقدام کنیم

  • ناشناس

    سالهاست سر کاریم.
    بدتر از یارانه ها.
    پنج میلیون خرج یه هفته نیست.
    عمرا اگه پنجاه میلیون سهام عدالت داشته باشن.

  • ناشناس

    درست دقیق بگید کی باید ثبت نام کنیم ازاین حرفا زیاد شنیده شده

  • مهدی

    از این حرفا زیاد شنیدیم کو عمل؟ یک ساله پولمون تو سهام پالایشی با کلی ضرر خوابیده با وعده جبران خسارت. ما که چیزی ندیدیم.!!

  • ناشناس

    ۱۵ ساله دارین سود سهام میخورید۳ساله دارین چندرغاز به مردم میدید،این کجاش عدالته،اول سهام یه ملیونی دادیدبعد۱۰سال میگین شده۵۳۲تومن،اینم ازعدالتتون.

  • ناشناس

    تو خدا ثبت نام مایی که سهام نداریم و آغاز کنین

  • علی

    خدا از دهنتون بشنوه و مستجاب کنه .من و زن و بچه م نداریم و امیدی نداشتیم سهام بدن .کاش لااقل دردی از ما دوا کنن .به علی قسم فقط از اول تا حالا شش هفت ماه بیکاری بهم خورد و تنها سرمایه م ک ماشینم بود و فروختم و خرج کردم .پنجاه تومان پنجاه تومان جمع کرده بودم ماشین خریده بودم که به خاطر قسط و کرایه خونه رفت .لااقل این و بدن شاید بتونم دوباره ماشینی بگیرم و کمک خرجم باشه

  • ناشناس

    من میزنم میگه داری ولی باید شبایی بای ثبت بشه هرچی تو سایت سعام عدالت میرم نمیشه باید چیکارکنم؟؟کمکم کنید