کد مطلب: ۴۴۴۵۸۴

بورس دوشنبه چگونه آغاز به کار کرد؟ / شاخص ۷۰۰ هزارتایی شد

بورس دوشنبه چگونه آغاز به کار کرد؟ / شاخص 700 هزارتایی شد

در معاملات اولیه بازار سهام روز دوشنبه، شاخص کل با رشدی ۱۲ هزار واحدی وارد ابرکانال ۷۰۰ هزارتایی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۱۲ هزار واحدی وارد محدوده ۷۰۲ هزار تایی شد تا در نخسنین روز اردیبهشت به کانال ۷۰۰ هزارتایی ورود کند. این در حالی است که در مقایسه با روزهای قبل بازار شروع متعادل‌تری را داشت.

7 18

در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات بورس، بیش از ۲۷۰ هزار معامله انجام گرفت که طی آن ۲ میلیارد و ۴۵۱ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این میان سه نماد فولاد، فارس و شبندر به ترتیب با ۱۰۳۴، ۵۴۹ و ۴۰۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

9 14

در معاملات فرابورس نیز بیش از ۸۰۰ هزار معامله صورت گرفت که ارزش این معاملات بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال بود. در این بازار نیز دماوند، فرابورس و کوثر نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بودند.

در معاملات اول وقت امروز سه گروه بانکی‌ها، فراورده‌های نفتی و فلزات اساسی بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده‌اند و اکثر نمادهای انبوه سازی نیز در محدوده مثبت معامله می‌شوند.

بازار در حالی معاملات خود در روز دوشنبه را آغاز کرده که در دو روز گذشته بیش از ۴۰ هزار واحد رشد داشته است. همچنین بر اساس تصمیم سازمان بورس چهار نماد شگویا، صبا، زکوثر و تملت در خارج از ساعت معمول و از ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۳:۳۰ معامله خواهند شد. ساعت معامله نماد عرضه اولیه اخیر شستا نیز از ۱۳:۳۱ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود. تدابیری که به دلیل کاهش فشار بر هسته معاملاتی اتخاذ شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.