کد مطلب: ۴۴۲۰۱۰

بورس چهارشنبه چگونه آغاز شد؟ / رشد ۶ هزار واحدی با پیشتازی گروه محصولات شیمیایی

بورس چهارشنبه چگونه آغاز شد؟ / رشد ۶ هزار واحدی با پیشتازی گروه محصولات شیمیایی

در آغاز معاملات روز چهارشنبه، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۶ هزار واحدی در آستانه کانال ۵۹۰ هزار واحدی قرار گرفت تا رکوردی تازه را به ثبت برساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات بازار سهام روز چهارشنبه، شاخص کل با رشدی ۶ هزار واحدی وارد محدوده ۵۸۹ هزار واحدی شد. این در حالی است که امروز قرار است عرضه اولیه صبا با حداکثر نقدینگی یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومانی انجام شود.

9 3

در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز، بیش از ۲۶۵ هزار معامله صورت گرفت که طی آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. در این میان سه نماد فولاد، فملی و ومعادن به ترتیب با ۱۲۰۱، ۸۱۰ و ۵۰۴ واحد بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل بورس تهران داشتند.

7 5

در معاملات فرابورس نیز بیش از ۱۳۰ هزار معامله با ارزشی بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال صورت گرفته که ذوب، شگویا و وملل بیشترین تاثیر را در سبزپوشی شاخص فرابورس به خود اختصاص داده‌اند.

در معاملات اول وقت امروز، سه نماد وخارزم، فرابورس و قرن بیشترین ارزش معاملات را در حالی به خود اختصاص داده‌اند که گروه محصولات شیمیایی و فلزات اساسی پر معامله‌ترین گروه بازار بوده و بسیاری از نمادهای این گروه در محدوده منفی معامله می‌شوند.

همچنین از امروز تغییر ارزش هر سفارش از ۱۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان عملیاتی شده و این در حالی است که بسیاری از کارگزاری‌های در بروزرسانی پورتفوی سهامداران و همچینن ثبت سفارش دچار اختلال هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.