کد مطلب: ۴۶۱۰۷۲

بورس سه‌شنبه را چگونه شروع کرد؟ / غول‌های بورسی شاخص را مثبت نگه داشتند

بورس سه‌شنبه را چگونه شروع کرد؟ / غول‌های بورسی شاخص را مثبت نگه داشتند

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل اگر چه با رشدی ۲۳ هزار واحدی مواجه شده اما شاخص کل هم وزن افتی ۱۳۸۸ واحدی را تجربه کرده که نشان از فشار عرضه در نمادهای کوچکتر می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات بازار سهام روز سه‌شنبه اگر چه شاخص کل به مدد نمادهای شاخص‌ساز رشدی ۲۲ هزار واحدی را به ثبت رسانده اما در نمادهای کوچکتر شاهد فشار عرضه و معاملات در محدوده منفی هستیم. به طوری که شاخص کل هم وزن افتی ۱۳۸۸ واحدی را تجربه کرده است.

1 1 3

در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز بورس بیش از ۶۷۷ هزار معامله صورت گرفته که طی آن ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۶۱ هزار میلیارد ریال دادوستد شد. در این میان سه نماد فولاد، تاپیکو و پارسان به ترتیب با ۵۰۶۳، ۱۹۹۶ و ۱۷۵۷ بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند. در معاملات فرابورس نیز سه نماد مارون، صبا و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند.

1 2 2

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که گروه خودرویی و بانکی با افزایش تقاضا مواجه شده و فلزات اساسی نیز در محدوده مثبت معامله می‌شوند. اما گروه مواد غذایی، سیمانی و انبوه‌سازی با فشار عرضه مواجه بوده و اکثر نمادهای آن در محدوده منفی معامله می‌شوند.

همچنین در جریان معاملات امروز دو نماد خودرو و خساپا بعد از ساعت عادی و از ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۵۰ معامله می‌شوند و زمان معامله نماد سیتا نیز از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳ و ۴۰ خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کچاد چرا اینجوری شده؟؟؟؟

  • ناشناس

    حیف که شستا هنوز متوقفه

  • ناشناس

    در ابتدا سهام بزرگ پیشتاز شاخص بودند ولی خوشبختانه از ساعت ۱۰/۳۰ سهامهای کوچک هم از منفی به مثبت رسیدند و به آنها پیوستند که نشانه ادامه روند صعودی است

  • ناشناس

    نزدیک به 1000 میلیارد تومان در نماد خودرو بلوکه شده است

    • ناشناس

      بلوکه شدن سهم در صفهای خرید قفل شده مانع رشد بازار شده. که معلوم نیست چرا بعضی اینکار را میکنند هم به روند رشدی بازار صدمه میزنن هم پول خود را در صف معطل میکنند!

  • بابک

    دوستان بهترین بازار سال بورسه. هیچ کدوم از مارکت ها سود بورس رو نداره.مراقب سهامتون باشید که مافروشنده نیستیم و فریب دلالان سود جو را نخورید که میخوان داغ حسرت و پشیمونی رو بهتون بزنن.