کد مطلب: ۶۰۱۷۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین واکنش بورس به مذاکرات برجام/ استقبال سبز بازار سهام از مذاکرات

اولین واکنش بورس به مذاکرات برجام/ استقبال سبز بازار سهام از مذاکرات

بورس در اولین واکنش خود به برگزاری مذاکرات برجام رشد کرد. شاخص کل با بیش از ۱۰۰۰ واحد مثبت در کانال یک میلیون و ۳۶۹ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که روز گذشته شاخص کل بورس با ۱۳۱۴ واحد رشد به کار خود پایان داد، امروز در اولین واکنش به مذاکرات برجام نیز رشد داشت. شاخص کل با بیش از ۱۰۰۰ واحد مثبت در کانال یک میلیون و ۳۶۹ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در حالی ۰٫۱۷ درصد رشد داشت که دیروز با ۰٫۰۴ درصد منفی به کار خود پایان داده بود. در حالی که تقریبا تمام لیدرهای بازار دیروز سبز بودند، در واکنش به مذاکرات این رشد ادامه دارد. امروز نمادهای شستا، برکت و خگستر بیشترین تاثیر مثبت و نماد کچاد بیشترین تاثیر منفی را تا این لحظه در شاخص کل ثبت کرد.

هنوز ساعت رسمی برگزاری جلسات مذاکرات برجام اعلام نشده ولی احتمال می‌رود بازار سهام تعادل خود را در ادامه نیز حفظ کند.

همچنین تا این لحظه پالایش، کمند و انرژی ۳ بیشترین ارزش معامله را داشتند. بیشترین حجم معامله نیز در سه نماد ابتدایی متعلق به گروه خودرویی است. خمهرح، خگستر و ختوقا بیشترین حجم معامله را دارند. ارزش معاملات در آغاز بازار امروز بیش از ۴ هزار میلیارد تومان است که نسبت به دیروز رشد دارد.

بازار سهام در انتظار مذاکرات وین است. امروز برای بازارهای مالی از جمله بورس روز سرنوشت‌سازی است. البته کارشناسان متفاوت نظرات مختلفی در مورد تاثیرات نتایج مذاکرات برجام بر بورس دارند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • م..ک.

    دست آلوده دربورس که آشکارا دخالت میکنه که قیمت سهموپایین بخره.قشنگ معلومه

  • نجیب زاده پارسی?

    خط و نشاندولت رئیسی در تنگنای گسترده ای قرار دارد که بیشتر این مشکلات بر میگردد یه دولت قبل به همین دلیل دولت به خاطر این مشکلات مجبور است اهم و اخص را در دستور کار قرار دهد.
    البته به خاطر زمان اندک و فشار اقتصادی بر مردم برنامه ریزی بلند مدت فعلا امکان پذیر نیست و شاید به همین دلیل حمایت از بورس چالش بزرگی برای دولت است.
    اما با توافق در برجام و آسودگی دولت از نظر تبادلات تجاری با جهان بی شک حمایت های لازم از بازار سرمایه انجام خواهد شد.

  • ناشناس

    تیتر های عوام فریبانه و سطحی نگذارید لطفا هموز که خبری نیست ! چه واکنشی ؟!هنوز شروع نشده تاثیر پذیرفت؟!

  • ناشناس

    خدا این سبز را برای ما نگهدارد که غیرممکن است چرا بپوشانیم پول نیست حقوقیها ترمز کردند و بازاریان نیز به خاطر شرایط موجود در شک و ترس پیگیر قضایا هستند.

  • فرهاد

    ماشاالله شستا در این نماد یک چیزی هست هشت هزار شده یک هزار و یواش یواش آب میشه به نظر میرسد در آخر بخشکه.

  • ناشناس

    استقبال در کار نیست فقط بازار نوسانی هست دیروز شاهد خروج پول حقیقی از بورس بودیم این مقدار کم سبزی شاحص قابل استناد نیست مردم میخواهند فقط سربه سر بشوند و خروج بزنند.

  • ناشناس

    چرا همه چیزها رو بهم ربط میدید این بورس دستوریه و دولت اجاره پیشرفت اونو‌نمیده مطمین باشید اگه حمایت رییسی بازم ادامه پیدا کنه از اینهم بدتر میشه چون ایشون از هر چی حمایت می‌کنم اون بازار تبدیل به باتلاق میشه و همه توش غرق میشن

  • ناشناس

    زود بر سبزی بورس تصمیم نگیر عجولانه ننویس

  • ناشناس

    داداش صبر کن بازار تموم بشه بعد نظر بده .

  • منصور

    کدوم استقبال سبز؟؟؟ حالتون خوبه این چه جور اخبار منتشر کردنه