کد مطلب: ۵۱۲۵۴۸

در گفت‌وگوی ایرنا با دکتر علی سلطانی مطرح شد:

شرکتی که دندانپزشکی ایران را جهانی کرد !

شرکتی که دندانپزشکی ایران را جهانی کرد !

رئیس هیات‌مدیره بنیان سلامت پاسارگارد گفت: خوشبختانه نمایندگی انحصاری شرکت سوئیس اسیست گلوبال دنتال (گروه ساجد) در ایران به‌دست آوردیم. قرار است همه خدماتی که این شرکت معتبر بین‌المللی در ۴۰ کشور جهان ارائه می‌کند را در ایران به کلیه ایرانیان عزیز عرضه کنیم.

image a0987ccef24d6b514e6876e5c0d3cdfb83430ff2

رئیس هیات‌مدیره بنیان سلامت پاسارگارد: خوشبختانه نمایندگی انحصاری شرکت سوئیس اسیست گلوبال دنتال (گروه ساجد) در ایران به‌دست آوردیم. قرار است همه خدماتی که این شرکت معتبر بین‌المللی در ۴۰ کشور جهان ارائه می‌کند را در ایران به کلیه ایرانیان عزیز عرضه کنیم.

- در واقع کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان چهل و یکمین نماینده این گروه بین‌المللی در جهان از طریق شرکت بنیان سلامت به عنوان نماینده رسمی این شرکت انتخاب و معرفی گردید.

خدمات دندانپزشکی در کشور ما همیشه گران‌ و پرهزینه بوده است اما ایده گروهی از دندانپزشکان خوش‌فکر، ثابت کرد که قیمت‌ها می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. خدمات دندانپزشکی می‌تواند ارزان و در عین حال بسیار باکیفیت و در حد استانداردهای جهانی باشد. رضایت مشتریان و استقبال گسترده اقشار مختلف از بنیان سلامت پاسارگاد و ایده‌های ابتکاری آنها در نهایت باعث شد که یکی از شرکت‌های بین‌المللی خدمات دندانپزشکی جهان، این شرکت را به عنوان نماینده انحصاری خود در ایران و خاورمیانه انتخاب کند. تامین برخی از مواد اولیه توسط خود شرکت، نظارت دقیق و سفت و سخت و چندین و چند ابتکار دیگر باعث شده است که این شرکت بتواند شکل متفاوتی از خدمات دندانپزشکی را به جامعه ایران معرفی کند. برای آشنایی بیشتر با روش کار این شرکت و خدمات متفاوتی که ارائه می‌کند با رئیس‌هیات مدیره آن به گفت‌وگو نشستیم.

image 6562ff82499cf0b3c41ca2ffe44474371953e2a9

کمک به مسافران سانحه‌ دیده در همه جای جهان

دکتر سلطانی، رئیس هیات‌مدیره شرکت بنیان سلامت پاسارگاد اظهارکرد: «حدود ۳۰ سال است که در صنعت بیمه فعالیت می‌کنیم و در طول ۱۰ سال گذشته، فعالیت خود را توسعه داده و با بیمه‌گران ایرانی و خارجی همکاری بسیار حرفه‌ای داریم. با شرکت سوئیس اسیست (Swiss assist) همکاری می‌کنیم و به ایرانیانی که در جای جای جهان با حادثه مواجه می‌شوند و نیاز به کمک و امداد دارند خدمات ارائه می‌کنیم. سوئیس اسیست؛ هلیکوپتر، آمبولانس و دیگر ابزارهای کمکی خود را به محل سانحه ارسال می‌کند، مسافر مصدوم را به بیمارستان اعزام می‌کند و در پرداخت هزینه‌های درمان به بیمه شدگان در خارج از کشور کمک می‌کنند».

خدمت‌رسانی در ۴۰ کشور عضو گروه بین‌المللی ساجد

دکتر سلطانی افزود: «از طریق یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود حوزه فعالیت را توسعه داده‌ایم. خوشبختانه این شرکت که بنیان سلامت پاسارگاد نام دارد نمایندگی انحصاری گروه ساجد سوئیس اسیست در کشور جمهوری اسلامی ایران و خاورمیانه را دریافت نموده است. یکی از خدماتی که سوئیس اسیست ارائه می‌کند خدمات دندانپزشکی است. گروهی به نام سوئیس اسیست گلوبال دنتالSwiss Assist Global Dental (گروه ساجد)، زیرمجموعه این شرکت است. در واقع ما باید همه خدماتی که این شرکت در کشورهای مختلف ارائه می‌کند را در ایران هم ارائه دهیم. اساس کار گروه ساجد ساده است. هرکسی که کارت عضویت این گروه را داشته باشد می‌تواند در ۴۰ کشور عضو از خدمات دندانپزشکی و دیگر خدمات درمانی با حداقل هزینه استفاده کند.

اعضا به مراکز درمانی طرف قرارداد، ارجاع داده می‌شوند تا از تخفیف‌ها بهره‌مند شود. اگر یکی از اعضای ساجد وارد کشورمان شود و به خدمات دندانپزشکی نیاز داشته باشد بنیان سلامت از طریق ۴۵۰ مرکز دندانپزشکی خود وارد عمل می‌شود. در حال طراحی درخصوص عرضه این کارت به مردم هستیم. مشتریان به وسیله این کارت بین‌المللی که دنتال کارت نام دارد از چکاپ و معاینه رایگان در حوزه پزشکی و دندانپزشکی برخوردار خواهند شد. علاوه بر این در فرآیند درمان از تخفیف قابل‌توجهی نیز برخوردار می‌شوند. برای مثال تعرفه پر کردن دندان در این شرکت فقط ۳۴۲ هزار تومان است و بیماران ما فقط ۵۰ درصد آن را پرداخت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نوعی کارت عضویت در شرکت بنیان سلامت تعریف کرده‌ایم. که هرکدام از آنها حق عضویت خاص خود را دارند. اعضا تا وقتی در خاک ایران هستند از ۴۵۰ مرکز درمانی طرف قرارداد ما خدمات دریافت می‌کنند و هنگام مسافرت به ۴۰ کشور عضو در جهان در زمان نیاز با ما و یا شرکت بین‌المللی سوئیس اسیست تماس می‌گیرند تا هماهنگی لازم را جهت دریافت خدمات درمان دریافت کنند و ما از خدمات گروه ساجد با حداکثر تخفیفات برای اعضاء خود بهره‌مند خواهیم شد.

خدمات انحصاری شرکت بنیان سلامت با ۴ نوع تخفیف ویژه عرضه می‌شود

وی در تشریح بیشتر این موضوع گفت: « ۴۵۰ مرکز دندانپزشکی در کل کشور طرف قرارداد ما هستند. اعضای ما در ۴ گروه از خدمات بهره‌مند می‌شوند. آنها بسته به گروه خود از ۷۰۵۰، ۸۰ و ۹۰ درصد تخفیف می‌توانند استفاده ‌کنند. مابه‌التفاوت هزینه خدمات را ما به دندانپزشکان با روش‌های توافقی پرداخت می‌کنیم. در واقع مشتری بسته به نوع عضویت خود ۱۰، ۲۰، ۳۰ و یا ۵۰ درصد هزینه را پرداخت می‌کنند و شرکت، باقیمانده هزینه را طبق روش توافقی با مراکز درمانی طرف قرارداد خود پرداخت می‌کند. اکنون که بازار استقبال خوبی از محصولات و خدمات ما نموده است می‌‌خواهیم این شرکت را به شرکت بیمه تبدیل کنیم و به طور رسمی به عرضه خدمات بیمه‌گری در کشور جمهوری اسلامی ایران وارد شویم».

خدمات باشگاه مشتریان با ۹ خدمت ویژه

علی سلطانی گفت: «طرح دیگری طراحی کرده‌ایم که بتوانیم همه مردم کشور را به‌صورت کاملاً رایگان عضو باشگاه مشتریان بنیان سلامت کنیم. این طرح، باشگاه مشتریان بنیان سلامت نام دارد. اپلیکیشنی به نام دندونت را طراحی کرده‌ایم. همه می‌توانند عضو باشگاه شوند، اپلیکیشن دندونت را نصب کنند و ۹ خدمت شرکت را به صورت رایگان دریافت کنند. چکاب، معاینه و مشاوره رایگان از آن جمله است.

اعضای باشگاه و اعضای خانواده آنها هنگام مراجعه به مراکز درمانی ما از ۲۰ درصد تخفیف ویژه و با تعرفه حداقلی به‌صورت کاملاً رایگان بهره‌مند خواهند شد. برای اعضا وام ۲۰ میلیون تومانی در نظر گرفته‌ایم. این وام در ۱۲ قسط و بدون هیچ بهره‌ای برای دریافت خدمات دندانپزشکی پرداخت می‌شود. از طرف دیگر اعضا با کمترین هزینه ممکن از بیمه درمان تکمیلی که این شرکت جهت اعضاء خود از شرکت‌های بیمه گر ایرانی دریافت نموده نیز می‌توانند بهره‌مند ‌شوند، کلیه آحاد جامعه می‌توانند اپلیکیشن دندونت را از کافه بازار در گوشی خود دانلود نموده و از کل خدمات باشگاه مشتریان این شرکت به‌صورت کاملاً رایگان استفاده کنند».

برای اطلاع بیشتر از محصولات ما می‌توانید به سایت www.bonyansalamat.com مراجعه کنید و با محصولات ما بیشتر آشنا بشوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.