کد مطلب: ۱۶۰۷۷۵

شرکت ملی نفتکش ایران موفق به دریافت ۲ گواهینامه بین‎المللی شد

شرکت ملی نفتکش ایران موفق به دریافت 2 گواهینامه بین‎المللی شد

شرکت ملی نفتکش ایران موفق به دریافت 2 گواهی نامه بین‎المللی شد.

موسسه رده‎بندی DNV.GL از موسسات معتبر و بزرگ عضو انجمن بین‎المللی موسسات رده‎بندی (IACS) پس از ممیزی شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) و صدور 2 گواهینامه ایزو با ویرایش جدید، بر عملکرد این شرکت در زمینه رعایت استانداردهای مدیریت کیفیت و محیط زیست مهر تایید زد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنابر گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی نفتکش ایران، این شرکت برای نخستین بار پس از لغو تحریم‎ها توسط موسسه رده‎بندی DNV.GL مورد ممیزی خارجی دقیق و موشکافانه در زمینه استانداردهای ایزو قرار گرفت که در پایان این ممیزی و در حداقل بازه‎ زمانی تعیین شده از سوی این موسسه بین‎المللی، موفق به دریافت گواهینامه ‎استاندارد سیستم ‎مدیریت کیفیت ISO9001:2015 و همچنین گواهینامه سیستم مدیریت ‎محیط زیست (ISO 14001:2015) شد.

طراحی دقیق و بسیار عالی سیستم‎های ایمنی، کیفی و زیست‌محیطی، حفظ، تعمیر و نگهداری مناسب کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، رعایت اصول ایمنی، آگاهی دریانوردان این شرکت از ضوابط و قوانین ایمنی و اجرای آنها، کنترل و اعمال موازین محیط زیستی، اجرای صحیح برنامه‎ها و… از مواردی است که در این ممیزی مورد توجه و اذعان ممیزان موسسه DNV.GL نروژ قرار گرفت.

شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) پیش از این نیز موفق به دریافت سند انطباق (DOC) بر اساس ISM Code از سوی موسسات رده‎بندی DNV.GL و آسیا شده بود.

منبع: صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.