خبر مهم:

کد مطلب: ۲۱۵۷۸۶

شرکت CRC چین سازنده نهایی ۶۳۰ دستگاه واگن متروی تهران

شرکت CRC چین سازنده نهایی 630 دستگاه واگن متروی تهران

مدیرکل دفترحمل‌ونقل ریلی درون شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: پاکت نهایی مناقصه تامین 630 واگن متروی تهران باز شد و در نهایت برنده مناقصه شرکت CRC چین اعلام شد.

حسین رجب صلاحی در این خصوص اظهار کرد: کنسرسیوم شرکت‌های CRC چین و واگن سازی تهران سازندگان نهایی این 630 دستگاه واگن متروی تهران هستند که در کنار آنها نیز شرکت «نورینکو چین» هماهنگ کننده فایناس خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی بابیان اینکه از ابتدای مهر 96 اسناد این مناقصه به 12 شرکت خارجی و 5 شرکت ایرانی فروخته شد گفت: فرآیند مناقصه از ابتدای مهر آغاز شد و حدود 2 ماه طول کشید؛ اما با توجه به اینکه اسناد مناقصه 700 صفحه بود و همچنین پیمانکاران خارجی نیازمند شریک شدن با شرکت‌های ایرانی بودند، مدت زمان بیشتری برای تکمیل اسناد مناقصه درخواست شد.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل ریلی درون شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: برهمین اساس این زمان بنا به درخواست این شرکت‌ها تمدید شد و در نهایت سه شرکت «مترو واگن ماش روسیه» و «زیمنس آلمان» و « CRC چین» در این مناقصه شرکت کردند و بعد از باز شدن پاکت‌ها، شرکتCRCچین به عنوان برنده نهایی مشخص شد. همچنین فایناس و قیمت‌نهایی آن نیز مشخص شده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.