خبر مهم:

کد مطلب: ۲۸۷۱۵۶

باکس آفیس

ششمین ماموریت غیرممکن تام کروز در صدر باقی ماند

ششمین ماموریت غیرممکن تام کروز در صدر باقی ماند

«ماموریت: غیرممکن – فال اوت» در دومین هفته اکرانش با فروش ۵۲ میلیون و ۴۷۹ هزار دلار به فروش کل ۱۴۱ میلیون و ۹۶۷ هزار دلار رسید و با وجود به روی پرده رفتن فیلم‌های جدید، همچنان در صدر جدول باکس آفیس باقی ماند.

فیلم «ماموریت: غیرممکن - فال اوت» (Mission: Impossible - Fallout) این هفته نیز برای دومین هفته متوالی و با اختلاف نسبت به سایر فیلم‌های در حال اکران در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، «ماموریت: غیرممکن - فال اوت» در دومین هفته اکرانش با فروش ۵۲ میلیون و ۴۷۹ هزار دلار به فروش کل ۱۴۱ میلیون و ۹۶۷ هزار دلار رسید و با وجود به روی پرده رفتن فیلم‌های جدید، همچنان در صدر جدول باکس آفیس باقی ماند.

«کریستوفر رابین» (Christopher Robin) جدیدترین فیلم کمپانی دیزنی، به کارگردانی مارک فورستر که در ژانر فانتزی ساخته شده، در اولین هفته اکرانش با فروش هفتگی ۳۷ میلیون و ۵۸۹ هزار دلار، در رتبه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت.

سومین فیلم پرفروش هفته یک فیلم اکشن ماجراجویی بود. «جاسوسی که من را ترک کرد» (The Spy Who Dumped Me) ساخته سوزانا فوگل در نخستین هفته نمایشش با در اختیار داشتن ۳۱۱۱ سالن، به فروش ۱۷ میلیون و ۹۶۰ هزار دلار دست یافت. میلا کونیس، کیت مک‌کینون و جاستین ثرو از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«ماما میا! دوباره شروع کنیم» (Mamma Mia! Here We Go Again) که سه هفته از آغاز اکرانش می‌گذرد، این هفته با کاهش ۴۱ درصدی فروش مواجه شد و با فروش ۱۵ میلیون و ۷۶۴ هزار دلار در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. هفته آینده مجموع فروش فیلم موزیکال «ماما میا! دوباره شروع کنیم» از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور خواهد کرد.

پنجمین فیلم جدول فروش هفتگی، انیمیشن کمدی فانتزی «هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی» (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) با فروش ۱۳ میلیون و ۵۲۱ هزار دلار بود. این انیمیشن که با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده، پس از ۴ هفته اکران توانسته به فروش کل ۱۴۱ میلیون و ۷۷۷ هزار دلار برسد.

«تاریک‌ترین ذهن‌ها» (The Darkest Minds) نام فیلم دیگری است که این هفته اکران خود را در سینماهای آمریکای شمالی آغاز کرده است. این فیلم تریلر فانتزی در نخستین هفته نمایش خود توانست ۸ میلیون و ۸۴۵ هزار دلار در ۳۱۲۷ سالن فروش داشته باشد و در جایگاه هشتمین فیلم پرفروش هفته قرار بگیرد.

فیلم‌های پرفروش هفته سی و یکم باکس آفیس، ۱۹۶ میلیون و ۳۱۹ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته سی‌ام ۱۴ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۳ ۹ اوت ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.