کد مطلب: ۶۷۸۸۸۷

ثبت نام مسکن ملی در کدام شهرها است؟+ اسامی شهرها

ثبت نام مسکن ملی در کدام شهرها است؟+ اسامی شهرها

هفتمین مرحله از فراخوان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن، با تامین زمین و ظرفیت‌های جدید به ۱۷ استان و ۱۶۳ شهر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با تامین زمین و ایجاد ظرفیت‌های جدید، هفتمین مرحله از ثبت نام نهضت ملی مسکن از چهار استان به ۱۷ استان و ۱۶۳ شهر افزایش پیدا کرد.

ایسنا نوشت، هفتمین مرحله از فراخوان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن که در چهار استان آغاز شده بود، با تامین زمین و ظرفیت‌های جدید که از نبود متقاضی موثر ایجاد شده به ۱۷ استان و ۱۶۳ شهر افزایش پیدا کرده است.

ثبت نام این مرحله در استانهای ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی و هرمزگان انجام می‌شود.

در اطلاعیه اول معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی که روز ۱۵ تیرماه ارایه شده بود ثبت نام در چهار استان بود که تا روز ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

در اطلاعیه دوم نیز که امروز صادر شده در خصوص ثبت نام فاز هفتم طرح نهضت ملی مسکن نام کل شهرهایی که ظرفیت مازاد دارند آمده است. برای اطلاع از نام شهرهای نهضت ملی مسکن لینک زیر را باز کنید:

لیست شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام

بدیهی است در صورت تامین زمین در سایر شهرهای کشور در روزهای آتی، سامانه در این شهرها نیز به تدریج بازگشایی و اسامی شهرها به لیست ذیل اضافه می‌شود.

لازم به ذکر است متقاضیان مسکن در شهرهای جدید، می‌بایست سابقه سکونت لازم در شهر محل سکونت ذکر شده در این مرحله را داشته باشند. متقاضیان برای مشاهده لیست شهرهای دارای ظرفیت و ثبت نام به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام … تو رو خدا استان اصفهانم سایتشا باز کنید خیلیا هستن که هنوز ثبت نام نکردن … خدا خیرتون بده

  • ناشناس

    من لیست رو کامل پر کردم اخر که زدم ثبت بشه چرا میگه ثبت نام به پایان رسیده است

  • مجتبی

    باید. متاهل شی

  • ناشناس

    سلام از گلستان شهرها گنبد رو هم اگه سایت باز شه و بتونیم ثبت نام کنیم خوب میشه
    امکانش هست؟!

  • ایرانی خانه به دوش

    اصفهان و شیراز همه رو خونه دار کردید که دیگه داخل لیست نیستن و رفتید برا استانهای دیگه ..احسنت بنازم به این دولتمردان ک اینهمه برنامه ریزی دقیقی دارید‌. اروپا و آمریکا هم باید ازشما در هر زمینه ای برنامه بخوان که نابودشون کنید ..هر چه استان محروم هست گذاشتید داخل برنامه اما استانهایی ک اوضاع بهتری دارند رو خارج کردید..خخخخ

  • ناشناس

    پس اصفهان و نجف آباد کو هوشنگا؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    با سلام.خواستم بدونم ثبت نام برای شهر قم و حومه آن شروع شده یا نه؟ اگر شده نام حومه شهر را اعلام کنید. با تشکر

  • ناشناس

    سلام چرا استان آذربایجان غربی در این لیست نیست

    • ناشناس

      ببخشید

  • مجیدعسکری

    سلام چرا همه شهرهای کرمان هست به جز بم ما الان باید چیکار کنیم

  • ناشناس

    چرا سایت تهران باز نیس؟میخوام مسکن‌ملی ثبت نام کنم میگن بستس
    ۰