کد مطلب: ۱۳۲۷۰۷

شورایاران باید برای تعامل با مردم از گفتمان مناسب استفاده کنند

شورایاران باید برای تعامل با مردم از گفتمان مناسب استفاده کنند

شهردار منطقه 4 در دومین نشست ماهانه با شورایاران گفت: به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات و استفاده لازم از نقطه‌نظرات شورایاران در توسعه همه‌جانبه محلات، بازدید میدانی از سطح محلات در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهندس سیدامیرعباس بهاری با بیان اینکه شورایاران و مدیران محلات نقش کلیدی در اداره امور محلات دارند، افزود: ایجاد همدلی و همگام شدن مدیران شهری با شورایاران گام مهمی در توسعه همه‌جانبه محلات است و باید از فرصت پیش‌آمده برای خدمات‌رسانی بهره لازم را برد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از سطح محلات راهکار مناسبی برای رتق و فتق امور محلات و توسعه و آبادانی شهر است، افزود: طی 2 سال اخیر و با انجام مستمر بازدید میدانی از سطح محلات، بسیاری از نیازهای ضروری محلات 20 گانه منطقه، به ویژه محلات کم‌برخوردار با همکاری شورایاران محقق شده است.

بهاری افزود: محلات نیازمند برنامه‌ریزی مطلوب برای جذب جوانان به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به سراهای محله و تامین اوقات فراغت عموم شهروندان هستند و شورایاران باید در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: بسياری از مشکلات موجود در محلات با تدبير، تعامل و همراهي قابل حل است که در اين راستا همه شوراياران بايد از فضای گفتمان مناسب و همه ظرفیت‌ها استفاده کنند تا شهروندان از نتيجه کار راضی باشند.

شهردار منطقه 4 گفت: شورایاران و مدیران محلات باید همواره مدیریت شهری را در کنار خود ببینند و به‌کارگیری پتانسیل‌های مردمی و داوطلب را همواره در اولویت برنامه‌ها قرار دارند.

بهاری در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و تعامل مطلوب شورایاران گفت: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی با مشارکت شورایاران در محلات صورت گرفت و امیدوارم با افزایش این تعامل اقدامات شایسته‌تری را با محوریت شورایاران شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بازدیدهای میدانی از سطح محلات از خرداد ماه سال جاری در محلات کلید خواهد خورد.

شایان ذکر است در این هم‌اندیشی شورایاران و مدیران محلات به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص موضوعات مرتبط به محله خود پرداختند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.