کد مطلب: ۱۷۷۱۴۳

شکست مرز ۴۲۰۰ تومانی دلار و افزایش ۴۵ هزار تومانی سکه

شکست مرز ۴۲۰۰ تومانی دلار و افزایش ۴۵ هزار تومانی سکه

هفته گذشته بازار سکه و ارز به‌گونه‌ای پایان یافت که دلار پس از شکستن مرز ۴۲۰۰ تومان در همین محدوده جا خوش کرد و سکه تمام طرح جدید نیز با افزایش حدود ۴۵ هزار تومانی نسبت به ابتدای هفته به رقمی معادل یک میلیون و ۴۱۳ هزار تومان رسید.

در ابتدای هفته گذشته هرچند دلار آمریکا با روند کاهشی روبه‌رو شد و به قیمتی معادل ۴۱۹۰ تومان تومان رسید اما در اواسط هفته به بالاتر از ۴۲۰۰ تومان افزایش یافت و در پایان به رقمی معادل ۴۲۰۹ تومان دست یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنین یورو ۵۰۳۸ تومان، پوند انگلستان ۵۸۳۹ تومان، یوان چین ۶۵۸ تومان و درهم امارات ۱۱۶۲ تومان در ابتدای هفته گذشته در بازار عرضه و دلار مبادله‌ای نیز از سوی بانک مرکزی ۳۵۴۳ تومان قیمت‌گذاری شد.

در پایان هفته نیز یورو ۵۰۴۸ تومان، پوند انگلستان ۵۸۰۸ تومان، درهم امارات ۱۱۶۶ تومان و یوان چین ۶۵۴ تومان در بازار ارز قیمت داشتند و دلار مبادله‌ای نیز ۳۵۵۹ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شد.

در میان انواع سکه نیز در ابتدای هفته گذشته سکه تمام طرح جدید به قیمتی معادل یک میلیون و ۳۹۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۷۱۲ هزار تومان، ربع سکه ۴۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۶۶ هزار تومان رسید.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۸ هزار و ۶۱۵ تومان، مثقال طلا ۵۵۶ هزار و ۳۰۰ تومان و اونس طلا در بازار جهانی نیز ۱۲۵۰ دلار و ۳۰ سنت دادوستد شد.

در پایان هفته گذشته اما، سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۴۱۳ هزار تومان، نیم‌سکه ۶۹۶ هزار تومان، ربع سکه ۴۰۲ هزار و ۷۰۰ تومان و سکه گرمی ۲۶۲ هزار تومان فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۸ هزار و ۳۶۱ تومان، مثقال طلا ۵۵۶ هزار و ۱۰۰ تومان و اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۵۵ دلار و ۵ سنت دادوستد شدند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.