کد مطلب: ۴۵۸۴۳۳

شیر گران شد / حداقل قیمت مرغ به ۱۵ هزار تومان رسید

شیر گران شد / حداقل قیمت مرغ به ۱۵ هزار تومان رسید

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور از تصویب قیمت مرغ به ازای هر کیلو ۱۵ هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت شیر خام برای عرضه در بازار ۲۹۰۰ تومان تعیین شده که تا ۷ درصد تلورانس قیمت بر مبنای کیفیت شیر عرضه شده و هزینه‌های مربوطه پیش بینی شده و قیمت حداکثر ۳۱۰۰ تومان و حداقل ۲۷۰۹ تومان خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جلسه امروز کارگروه ستاد تنظیم بازار (۴ تیر ۹۹) که در محل وزارت صمت برگزار شد،قیمت جدید مرغ گرم آماده پخت ۱۵ هزار تومان به اضافه ۵ درصد کمتر یا بیشتر به اختیار استانداران تعیین شد.

محمدرضا کلامی، دبیر ستاد تنظیم بازار کشور در این باره اظهار کرد: در این جلسه از ستاد تنظیم بازار قیمت شیر خام به ازای هرکیلو دو هزار و ۹۰۰ تومان تعیین و اجازه داده شد بنابر شرایط این محصول هفت درصد بالاتر یا پایین‌تر از این نرخ به فروش برسد.

وی ادمه داد: همچنین متاثر از افزایش قیمت شیرخام، مجوز افزایش قیمت محصولات لبنی مشمول نرخ گذاری از متوسط ۲۲ درصد تا سقف ۲۸ درصد صادر شد.

کلامی افزود: در این جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ به ازای هر کیلو ۱۵ هزار تومان مصوب شد و به ستاد‌های تنظیم بازار استان‌ها این مجوز داده شد که این محصول را تا پنج درصد بیشتر و یا کمتر از این نرخ قیمت گذاری کنند.

دبیر ستاد تنظیم بازار تاکید کرد: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار تاکید شد که نرخ تمام اجناس بر روی آن درج شود و نهاد‌های نظارتی بر اینکه افزایش قیمت‌ها بیش از نرخ مصوب نباشد نظارت مستمر داشته باشند ضمن اینکه از مردم می‌خواهیم هر گونه افزایش قیمت نا متعارف را به سازمان حمایت اطلاع رسانی کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دست شما درد نکند قیمت مرغ در شرایط عادی 11800تومان بوده حالا شما افزایش داده اید قیمت لبنیات که امسال سربه فلک کشیده بازهم در جلسه تنظیم بازار به 28درصد افزایش یافت
    حقوق من بازنشسته فقط 15درصد افزایش یافت ما چکار باید بکنیم جزدعای خیر برای این مدیران زحمت کش که سالی یکبار رنگ گوشت را به چشم نمی بینند