کد مطلب: ۵۲۲۶۱۱

صرافی رادین در جمع ۵۰۰ شرکت برتر ایران

صرافی رادین در جمع ۵۰۰ شرکت برتر ایران

بر اساس تازه‌ترین رتبه‌بندی سالانه سازمان مدیریت صنعتی، شرکت «تضامنی ناصر قاسمی راد و شرکاء» (صرافی رادین) رتبه سوم از یکصد شرکت برتر گروه دوم را کسب کرد.

بر اساس تازه‌ترین رتبه بندی سالانه سازمان مدیریت صنعتی، شرکت «تضامنی ناصر قاسمی راد و شرکاء» (صرافی رادین) رتبه سوم از یکصد شرکت برتر گروه دوم را کسب کرد.

هر ساله سازمان مدیریت صنعتی بر اساس گزارش‌ فروش و درآمد شرکت‌های مختلف اقدام به معرفی ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی می‌کند. امسال هم دوره بیست و سوم این معارفه انجام شد که در آن بیلان شرکت‌ها در سال ۹۸ مورد ارزیابی قرار گرفت.

رتبه ۱۰۳ از پانصد شرکت برتر

بر اساس اطلاعاتی که از این رده‌بندی منتشر شد «شرکت تضامنی ناصر قاسمی راد و شرکاء» در جمع یکصد شرکت برتر گروه دوم از میان ۵ گروه رتبه سوم را کسب کرد. به عبارتی حائز رتبه ۱۰۳ شد.

از داده‌های آماری که از رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی منتشر شده نشان می‌دهد در بیلان فروش شرکت تضامنی ناصر قاسمی راد و شرکاء (صرافی رادین) بین سال‌ ۹۸ و سال قبل از آن رشد ۲۱٫۱ درصدی را تجربه کرده است.

image 2e04c954dbafe38c9d38ed8b7bf60085e898860c

صرافی رادین در جمع بزرگان اقتصاد ایران

سازمان مدیریت صنعتی در دوره بیست و سوم رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر علاوه بر گزارش فروش/ درآمد شرکت‌ها بر اساس ۳۲ شاخص دیگر نیز رتبه‌بندی جداگانه‌ای انجام داد.

علاوه بر این رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی براساس ۳۲ شاخص دیگر نیز شرکت‌ها را رتبه‌بندی کرد که صرافی رادین بر مبنای آن شاخص‌ها نیز به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفت.

در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر در سال ۹۹ نام برندها، شرکت‌ها و صنایعی دیده می‌شود که در اقتصاد ایران از نقش و تاثیر ویژه‌ای برخوردارند. نامهایی مانند «شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ)، شرکت پالایش نفت بندرعباس (هلدینگ)، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (هلدینگ)، بانک ملت (هلدینگ) و…

صرافی رادین در جمع یکصد شرکت برتر گروه دوم هم در کنار نام‌های مطرحی قرار گرفته است. این مجموعه با یک پله اختلاف در کنار شرکت تراکتور سازی ایران (هلدینگ) قرار دارد و شرکت‌های دیگری مانند شرکت گروه صنعتی بارز (هلدینگ)، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان (هلدینگ)، شرکت به پرداخت ملت و… در رتبه‌های بعدی هستند.

تنها صرافی در مجموع ۵۰۰ شرکت برتر

همچنین شرکت تضامنی ناصر قاسمی راد و شرکاء اولین و تنها مجموعه با فعالیت تخصصی صرافی است که در لیست ۵۰۰ شرکت برتر امسال قرار گرفته است.

قرار گرفتن صرافی رادین در لیست ۵۰۰ شرکت برتر سال ۹۹ افتخاری است که بدون همراهی مشتریان عزیز این مجموعه در دوران ۲۵ ساله فعالیت درخشان آن حاصل نمی‌شد. لذا این مجموعه افتخار اخیر خود را هم به مشتریانش تقدیم می‌کند.

image f9b675ec0df9e018489e8a27a6dc3f5ea888f91a

مشتری ذات کسب و کار ماست

صرافی رادین مدت‌هاست که از شعار «حق با مشتری است» عبور کرده و به باور «مشتری ذات کسب و کار است» عینیت می‌بخشد و تلاش می کند ضمن توسعه پایدار تبادلات ارزی در ابعاد بین‌المللی، در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور مشارکت شایسته و موثری داشته باشد. این مجموعه سالیان درازی است که مکانی امن برای نقل انتقال پول به هر نقطه از جهان است.

این مجموعه امیدوار است بازهم با همراهی مشتریان خود و تکیه بر شبکه ارتباطی گسترده‌اش در سراسر دنیا ضمن ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به راه خود پر توان ادامه دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.