کد مطلب: ۵۴۱۶۷۳

رویای صعود به هیمالیا با حمایت برند ایرانی محقق شد

رویای صعود به هیمالیا با حمایت برند ایرانی محقق شد

امین دهقان، هیمالیانورد ایرانی تنها نماینده ایران در اکسپدیشن ۲۰۲۱ اورست، در بین ۵۰ کوهنوردی قرارگرفت که موفق شدند قله دنیا را فتح کنند.

به گزارش روابط عمومی اکشن، امین دهقان، هیمالیانورد ایرانی تنها نماینده ایران در اکسپدیشن ۲۰۲۱ اورست، در بین ۵۰ کوهنوردی قرارگرفت که موفق شدند قله دنیا را فتح کنند.

برند اکشن در راستای هویت و شخصیت پر هیجان و ماجراجوی خود، علاوه بر تولید محصولات متمایز و هیجان‌انگیز که ارزش افزوده‏ای را برای مصرف‌‏‌‌کنندگان رقم میزند، سابقه‌‏ای طولانی در حمایت از رویدادهای ورزشی و پر هیجان مورد علاقه‌ی مخاطبین جوان و نوجوان خود دارد و حمایت از استعدادهای نوپا و بکر را یکی از اهداف اصلی خود در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی قرار داده است.

در راستای این هدف، اکشن در چند سال گذشته با حمایت از اولین رویداد بین‌المللی دوی ماراتن ایران در جزیره زیبای کیش، مسابقات دریفت قهرمانی کشور، انتخابی هندبال استعدادهای برتر استان تهران و البرز، سعی در برداشتن گام‌های عملیاتی در این مسیر داشته است. جدیدترین اقدام اکشن در این راستا، حمایت از کوهنورد عزیز ایرانی در مسیر صعود به قله اورست بود. اقدامی که هیجانی دیگر را برای مخاطبین این برند به همراه داشته است.

IMG 20210517 145049

روابط عمومی برند اکشن ضمن ابراز خرسندی بابت این صعود غرورآفرین برای میهن عزیزمان ایران، از سایر برندهای ایرانی نیز دعوت نمود تا از جوانان با استعداد کشورمان در زمینه‌های مختلف ورزش، هنر، موسیقی و… حمایت نمایند تا با تسهیل موانع موجود، علاوه بر کسب افتخارات بین‌المللی برای ایران، موجب افزایش انگیزه و اشتیاق سایر افراد با استعداد کشورمان باشند و از طرفی به تمام جوانان و نوجوانان با استعداد کشور اعلام می‌نماید که در مسیر رسیدن به افتخارات بزرگ جهانی حامی آنها خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.