کد مطلب: ۳۴۴۶۰۶

تولید نفت آمریکا تا سال آینده به ۱۳ میلیون بشکه می‌رسد

تولید نفت آمریکا تا سال آینده به ۱۳ میلیون بشکه می‌رسد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در نخستین پیش‌بینی ۲۰۲۰ خود اعلام کرد تولید نفت آمریکا در سال آینده به حدود ۱۳ میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در نخستین پیش‌بینی ۲۰۲۰ خود اعلام کرد تولید نفت آمریکا امسال به بیش از ۱۲ میلیون بشکه در روز و در سال آینده به حدود ۱۳ میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، این آژانس که واحد اطلاعات و آمار وزارت انرژی آمریکا است، در گزارش ماهانه خود اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود تولید نفت آمریکا ۱.۱۴ میلیون بشکه در روز رشد کرده و به ۱۲.۰۷ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۱۹ بالغ شود و در سال ۲۰۲۰ نیز به میزان ۷۹۰ هزار بشکه در روز رشد خواهد کرد و به رقم ۱۲.۸۶ میلیون بشکه در روز می‌رسد.

آمریکا با رونق تولید مناطق شیل، به بزرگترین تولیدکننده نفت جهان تبدیل شده و در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۱ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرد و رکورد قبلی را که مربوط به سال ۱۹۷۰ بود، شکست.

طبق پیش‌بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا، این کشور تا اواخر سال میلادی آینده صادرکننده بزرگ نفت خواهد شد .

براساس گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین پیش‌بینی کرد تقاضای آمریکا برای دیزل و سایر سوخت‌ها امسال ۲۰ هزار بشکه در روز رشد کرده و به ۴.۱۵ میلیون بشکه در روز خواهد رسید و در سال ۲۰۲۰ به ۴.۱۹ میلیون بشکه در روز بالغ می‌شود.

تقاضای آمریکا برای بنزین در سال میلادی گذشته ۹.۲۹ میلیون بشکه در روز برآورد شدکه کمتر از برآورد قبلی ۹.۳۱ میلیون بشکه در روز بود. تقاضا برای بنزین در سال ۲۰۱۹ به ۹.۳۵ میلیون بشکه در روز رشد خواهد کرد و در سال ۲۰۲۰ در همین سطح خواهد ماند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.