خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۶۹۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روند هفتگی صندوق‌های دولتی / کاهش ارزش دارایکم و پالایش یکم در هفته گذشته

روند هفتگی صندوق‌های دولتی / کاهش ارزش دارایکم و پالایش یکم در هفته گذشته

صندوق‌های دولتی پالایش‌یکم و دارایکم در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ روند مثبتی را نداشتند و در بیشتر روزهای این هفته منفی و با کاهش قیمت همراه بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ شاخص کل بورس روند منفی را گذراند و فقط در آخرین روز معاملاتی ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ شاخص مثبت شد. در این هفته بیشتر شاخص‌سازان روند منفی را داشتند و هم‌پای آنها صندوق‌های دولتی نیز منفی معامله شدند کاهش قیمتی را تجربه کردند. دارایکم به جز روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت بقیه روزها منفی بود. در اولین روز معاملات این هفته در قیمت ۱۳۸۱۶ تومان و در آخرین روز معاملات با قیمت ۱۳۷۹۹ تومان بسته شد. و نسبت به هفته گذشته با منفی ۱٫۷ درصد کاهش قیمت همراه بود.

d1

صندوق پالایش یکم این هفته هم روند منفی را گذراند. این صندوق در اولین روز معاملاتی در قیمت ۷۳۰۱ هزار تومان به پایان رسید و در آخرین روز معاملات در قیمت ۷۰۰۱ هزار تومان بسته شد. این هفته سیگنال‌های مثبتی برای این نماد وجود داشت. مصوبه جلسه سران قوا برای تخصیص سهام جایزه برای سهامداران زیان دیده این صندوق از جمله اتفاقاتی بود که باعث شد در روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با روند مثبتی پالایش یکم به کار خود پایان دهد. این صندوق در کل نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته منفی ۵ درصد کاهش قیمتی داشته است.

P

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دارایکم 40درصد زیر ناوش معامله میشه. با رشد بانکی ها به ناوش نزدیک خواهد شد و بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش و فروشندگان هیجانی سخت پشیمان خواهند شد.

  • ناشناس

    دارایکم سوپر مفت بازاره 40درصد زیر ناوش معامله میشه و با رشد شاخص و بانکی ها به ناوش نزدیک خواهد شد الان بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش نه فروش!

  • ناشناس

    دارایکم بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش 40درصد زیر ناوش معامله میشه

  • ناشناس

    وقتی هر کسی وارد بورس بشه و هیچی از ارزش ندونه نتیجه همینه. کاش زودتر این افراد از بورس خارج بشن

  • ناشناس

    همینی که هست میخواین بخواین نمی خواین باید بخواین

  • ناشناس

    دارایکم بهترین فرصته برای ورود . دامنه ده درصدی هم داره و نقد شوندگی تضمینی

  • ناشناس

    دقیقا باید خرید کرد من امروز دارایکم وپلایشی رو‌میخرم