کد مطلب: ۴۱۲۷۵۹

حسین‌زاده:

نگاه جناحی و سیاسی به خودروسازی نداشته باشیم

نگاه جناحی و سیاسی به خودروسازی نداشته باشیم

فرمانده حوزه بسیج 503 امام حسن مجتبی(ع) گروه خودروسازی سایپا گفت: رسانه‌های ارزشی کشور به تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، از تولید ملی در صنعت خودرو حمایت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از روابط عمومی سایپا، داود حسین‌زاده افزود: صنعت خودرو به‌عنوان یک بخش مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در یک‌سال اخیر، طرح‌های ماندگاری در حوزه بومی‌سازی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی در این صنعت صورت گرفته است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تأکید مقام معظم رهبری بر ضرورت شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در حوزه صنایع کشور تصریح کرد: نام‌گذاری سال جاری به‌نام رونق تولید و تأکید مستمر معظم‌له بر حمایت از صنایع و کارخانجات تولید کالای ایرانی، باید به‌عنوان شاخصه عملکرد رسانه‌های ارزش‌مدار کشور در مواجهه با صنایع مورد توجه قرار گیرد.

حسین‌زاده خواستار پرهیز از نگاه جناحی و سیاسی به صنایع به‌ویژه خودروسازی شد و با انتقاد از برخی هجمه‌ها علیه صنعت خودرو در رسانه‌های ارزشی کشور، گفت: در حمایت از فعالیت کارکنان ایرانی در بخش تولید به‌ویژه در صنعت خودرو، ضمن شکل‌دهی به رویکرد ملی و کلان، باید از کشاندن منازعات سیاسی و جناحی به این بخش پرهیز کنیم.

فرمانده حوزه بسیج سایپا افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند، رونق تولید و فعالیت مؤثر کارخانه‌های کشور به‌ویژه در بخش خودروسازی باتوجه به اشتغال حجم بالای نیروی انسانی و زنجیره تأمین بسیار گسترده و سراسری، نقش بی‌بدیلی بر تولید ناخالص داخلی داشته و در صورت اجرای صحیح مأموریت‌های تولیدی، می‌تواند زمینه رشد اقتصادی کشور و ارزش پول ملی را فراهم کند.

وی با اشاره به فعالیت بخش زیادی از نیروهای بسیجی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی کشور اظهارکرد: این افراد همواره با پیروی از فرامین رهبری و گام‌نهادن در مسیر سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی، برای رونق تولید در کشور تلاش کرده‌اند.

حسین‌زاده خواستار توجه جدی رسانه‌ها به‌ویژه مطبوعات و روزنامه‌نگاران ارزشی به صنعت خودرو شد و گفت: همان‌گونه که نیروهای ارزشی در همه عرصه‌ها پیشرو بوده و الگو و سرمشق آحاد جامعه محسوب می‌شوند، بی‌تردید پرهیز از هرگونه فضاسازی منفی بر علیه صنعت خودرو و تلاش جهت ایجاد محیط مساعد در جامعه رسانه‌ای کشور برای ایجاد آرامش در فعالیت‌های تولیدی امری است که مسئولیت آن متوجه رسانه‌های ارزش‌مدار، مسئولیت‌پذیر و دلسوز کشور است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.