کد مطلب: ۶۰۳۶۶۴

سهامداران کگهر بخوانند / سود کگهر چقدر افزایش یافت؟

سهامداران کگهر بخوانند / سود کگهر چقدر افزایش یافت؟

نماد کگهر امروز صورت مالی ۶ ماهه حسابرسی‌شده خود را منتشر کرد که بر اساس آن میزان سود خالص این شرکت رشدی ۳۱۸ درصدی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، شرکت سنگ‌آهن گهر زمین که با سرمایه ثبت شده ۲٫۵ هزار میلیارد تومانی در بورس فعال است، امروز صورت مالی شش ماهه حسابرسی شده خود را منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه کگهر در ۶ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان (۹هزار و ۸۵۹ میلیارد تومان) درآمد عملیاتی داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰۰ درصد بیشتر شده است. با احتساب بهای تمام شده، سود خالص این شرکت ۵٫۵ هزار میلیارد تومان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشدی ۲۲۵ درصدی داشته است.

به گزارش کدال، کگهر در این مدت توانسته سود خالص هر سهم را به ۲۲۶ تومان برساند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱۸ درصد بیشتر شده است.

در معاملات امروز بازار سهام کگهر به دلیل عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات، به حالت تعلیق درآمد. قیمت پایانی کگهر در روز شنبه ۱۳ آذرماه ۴۵۷۹ تومان بود که P به E این نماد را به ۱۱٫۸۵ واحد رسانده است.

سهامداران کگهر در یک ماه گذشته ضرری ۵ درصدی را متحمل شده‌اند، و بازدهی یکساله این نماد مثبت ۲٫۴ درصد بوده است. کگهر یکی از معدود نمادهایی است بازدهی یکساله آن مثبت بوده است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازار منفی دیروز از بازار مثبت ساختگی بهتر بود بیهوده جماعت را قول نزنید باید یه چیزی تو کیسه این جماعت پیدا شود آنوقت میگند فیل حرکت کرد