کد مطلب: ۴۷۲۹۰۸

تدوین طرحی برای تامین خودرو پنج دهک پایین

تدوین طرحی برای تامین خودرو پنج دهک پایین

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای خودرودارکردن خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت که در این طرح تامین خودرو برای هر خانوار پنج دهک پایین پیش‌بینی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدعلی موسوی اظهار کرد: در طرح خودرودار کردن خانواده‌های نیازمند پیش‌بینی شده که برای هر خانوار پنج دهک پایین که جزو خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر هستند یک خودرو در نظر گرفته شود.

وی درباره منبع تامین مالی این طرح نیز گفت:‌ ما سازوکاری را طراحی کرده‌ایم که این کار به راحتی و بدون هزینه برای دولت انجام شود و ان‌شاءالله به زودی جزئیات این طرح و سازوکار تامین مالی آن را اعلام خواهیم کرد.

نماینده مردم ملکان در مجلس ادامه داد: البته این طرح، طرح جامعی است و چند ماده دارد اما مهم‌ترین آن خودرودار کردن خانواده‌های نیازمند است.

موسوی با بیان اینکه خاستگاه مجلس یازدهم دهک‌های پایین جامعه است، تصریح کرد: من در نطق خود هم اعلام کردم که مجلس یازدهم مجلس شهید سلیمانی است و ایشان هم همواره از اقشار مستضعف و دهک‌های پایین حمایت می‌کردند لذا ما دنبال طرح‌هایی برای بهبود وضعیت نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر هستیم، از جمله طرح حمایت معیشتی از خانوارهای پنج دهک پایین نیز ارائه شد و در حوزه خودرو نیز تصمیم گرفتیم آن را برای اقشار نیازمند تامین کنیم.

این نماینده مجلس در پایان گفت که این طرح پس از جمع‌آوری امضای نمایندگان تقدیم هیات‌رئیسه مجلس خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یعنی به قول آقای نماینده!!! این مجلس, به عبارت دیگر, مجلس یک قشر و اختلاف افکنی بین دهک های جامعه است ?!

  • ناشناس

    سلام 56 سال سنم است 10 ساله سرپرست خانواده هستم دودانشجودارم باپرایدقدیمی 83 سرویس مدرسه میبردم تااینکه ازدوسال پیش اعلام کردن اتومبیل بایدنو باشد و از اون موقع تا حالا بیکارم البته درمدرسه ای مشغول کاردرآبدارخانه شدم حدودسه سال وتعدیل نیروشدم الان هیچ کاری ندارم جزگاهی مسافرکشی میکنم که خانومها راسوارمیکنم وبخاطراتومبیل فرسوده بادودلی سوارمیشن توامتحانات مربی رانندگی هم شرکت کردم تا بلکه بااتومبیل آموزشگاه مشغول کارشون قبول هم شدم ولی هیچ آموزشگاهی برای کارپیدا نکردم ازآبان ماه تا حالا واقعا بیکارم ازجایی حمایت نمیشوم همسرمعتادم خانه رافروخته تا آخر شهردار طلاقم جاری میشه واقعا فردا غذایی برای خوردن ندارم مگرمسافری سوارکنم اگه یه ماشین نو داشتم توآژانس کارمیکردم ویا آموزشگاه رانندگی تا آبان قبولی من باطل میشه متاسفانه خیلی ناامیدم کاش ای واگذاری اتومبیل صخت داشت حتی اتومبیل منومیگرفتن ویه نو میدادن کاش کاش