کد مطلب: ۶۶۶۴۶

طرح تنظیم تولید نفت مجددا بررسی می شود

طرح تنظیم تولید نفت مجددا بررسی می شود

برخی از اعضای اوپک قصد دارند پاییز امسال امکان کاهش تولید نفت را دوباره بررسی کنند. طرح مشابه در ماه آوریل و طی مذاکرات دوحه شکست خورد.برخی از اعضای اوپک قصد دارند پاییز امسال امکان طرح تنظیم و کاهش تولید نفت را دوباره بررسی کنند. طرح مشابه در ماه آوریل و طی مذاکرات دوحه شکست

96b419f7a57f058ff4baf1039f5051ff_XL.jpg برخی از اعضای اوپک قصد دارند پاییز امسال امکان کاهش تولید نفت را دوباره بررسی کنند. طرح مشابه در ماه آوریل و طی مذاکرات دوحه شکست خورد.برخی از اعضای اوپک قصد دارند پاییز امسال امکان طرح تنظیم و کاهش تولید نفت را دوباره بررسی کنند. طرح مشابه در ماه آوریل و طی مذاکرات دوحه شکست خورد.کشورهای ونزوئلا، اکوادور و کویت قصد دارند بار دیگر امکان کاهش تولید نفت را با 14 عضو اوپک و کشورهای غیر عضو مانند روسیه مطرح کنند.
طرح مشابه در ماه آوریل و طی مذاکرات دوحه شکست خورد، علت شکست آن، اصرار عربستان مبنی بر مشارکت ایران در کاهش تولید بود. بر اساس طرح مذکور، کشورهای تولید کننده قرار بود تولید خود را به سطح معینی برسانند و تولید خود را بیش از آن افزایش ندهند.
برخی از اعضای اوپک معتقدند می توانند تا 26 سپتامبر یعنی زمان برگزاری نشست مجمع بین المللی انرژی در الجزایر بر سر حل مسئله تنظیم و کاهش تولید نفت به توافق برسند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه و به نقل از وال استریت ژورنال، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا طی تماسی با محمد بارکیندو دبیرکل جدید اوپک، خواستار هماهنگی بیشتراعضای این نهاد برای تنظیم میزان تولید نفت شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.