کد مطلب: ۶۷۹۶۱۵

طرح عیدانه پلیس به رانندگان/ امکان پرداخت اقساطی جرائم رانندگی

طرح عیدانه پلیس به رانندگان/ امکان پرداخت اقساطی جرائم رانندگی

به گفته رئیس پلیس راهور فراجا، افرادی که قادر به پرداخت جریمه نیستند، در طرح تقسیط شرکت و به دفاتر خدمات پلیس مراجعه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات طرح عیدانه پلیس در آستانه عید غدیر چیست؟

به نقل از خبرنگاران‌جوان ، رئیس پلیس راهور از طرح عیدانه پلیس برای هموطنان در حوزه راهنمایی و رانندگی خبر داد.

کمال هادیانفر گفت: پلیس فراجا برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد وظیفه مشخصی دارد، همچنین به دلیل نزدیک شدن به عید غدیر ما طرحی را برای رانندگان در نظر گرفتیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: افرادی که به تازگی گواهینامه می‌گیرند یا تغییر پایه در گواهینامه دارند، حداکثر ظرف ۷۲ ساعت گواهینامه آن‌ها به در منزلشان ارسال می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور فراجا، افرادی که قادر به پرداخت جریمه نیستند، در طرح تقسیط شرکت و به دفاتر خدمات پلیس مراجعه کنند.

او گفت: مقرر شد خودرو‌هایی که بالای ٣ میلیون جریمه دارند، در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر توقیف نشوند.

هادیانفر گفت: آخرین عیدانه پلیس تحویل ۷۲ ساعته کارت خودرو به شرط درست بودن اطلاعات و آدرس است. افرادی که حکم مأموریت و مجوز سفر در ایام کرونا داشتند اما در آن زمان جریمه شدند، می‌توانند برای پاک کردن جرائم به مراکز اجرائیات پلیس در سراسر کشور مراجعه کنند.

افزایش تولید خودرو‌های نوشماره در کشور

رئیس پلیس راهور گفت: تولید خودرو‌های نوشماره در حال افزایش است. در تعطیلی عید قربان شاهد افزایش حجم تردد‌ها به ویژه در جاده مازندران و چندین استان زیارتى بودیم.

به گفته هادیانفر، حجم تردد‌های ما در سه ماه اول سال ٢ میلیارد و ١٣١ میلیون بوده است که ٨٧ درصد آن مربوط به خودرو‌های سبک و ١٢ درصد مربوط به خودرو‌های سنگین بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در این سه ماه اول سال، سفر‌های ما ٣۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

به گفته او در حوزه نقاط حادثه خیز، هم وزارت راه و هم دولت کُند عمل کرده است. کشته‌های ما در این نقاط قابل ملاحظه است و باید برنامه جدی طراحی کرد. به تمام خودروساز‌ها و سازمان استاندارد اولتیماتوم داده ایم؛ موضع پلیس در مقابل خودرو‌های نا ایمن بسیار محکم است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.