کد مطلب: ۳۱۷۱۱۳

طلا به زودی جای اوراق قرضه آمریکا را خواهد گرفت

طلا به زودی جای اوراق قرضه آمریکا را خواهد گرفت

تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه‌گذاری اف سی استون بر این باور است که طلا به زودی جایگاه اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا را خواهد گرفت.

وینسنت دولارد تحلیلگر برجسته موسسه اف سی استون تاکید کرد: اگر فدرال رزرو آمریکا به طور مداوم به افزایش نرخ بهره ادامه دهد، طلا می‌تواند طی ماه‌های آینده جایگاه اوراق قرضه آمریکا را به عنوان یک مکان مطمئن برای سرمایه گذاری بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوزبر اساس این گزارش وی افزود: اگر روند نزولی ارزش سهام در بازارهای مالی ادامه پیدا کند، سرمایه گذاران هیچ مکان مطمئنی برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش دارایی و سرمایه‌های خود بهتر از طلا پیدا نخواهند کرد و طلا می تواند به زودی جایگاه اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا را بگیرد.

وی تصریح کرد: طلا در شرایط کنونی بهترین سرمایه‌گذاری برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در برابر نوسانات شدید ارزش سهام در بازارهای بین‌المللی است. افزایش فشارهای تورمی نیز می‌تواند عامل مثبتی برای رشد قیمت جهانی طلا باشد. ادامه روند صعودی قیمت انرژی در بازارهای جهانی می‌تواند موجب رشد فشارهای تورمی شود.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: کاهش شدید قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز می‌تواند عامل محرک خوبی برای افزایش سرمایه‌گذاری در بازار طلا و سایر فلزات گرانبها باشد.

منبع: سایت طلا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.