کد مطلب: ۴۱۶۱۹۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین وضعیت ظرفیت ثبت نام مسکن ملی / کدام استان‌ها همچنان ظرفیت دارند؟

آخرین وضعیت ظرفیت ثبت نام مسکن ملی / کدام استان‌ها همچنان ظرفیت دارند؟

دور چهارم ثبت نام‌ در مسکن ملی، ظرفیت نام‌نویسی در استان‌های ایلام و سیستان و بلوچستان تکمیل شده و ظرفیت شهرهای آذربایجان غربی و سمنان در حال پر شدن است، اما برای متقاضیان 14 شهر از استان خراسان رضوی ظرفیت باقی مانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دور چهارم ثبت نام مسکن ملی برای پنج استان، سمنان، سیستان و بلوچستان(مرحله دوم)، خراسان رضوی، ایلام و آذربایجان غربی از ساعت 10 روز 19 آذر ماه آغاز شده و تا ساعت 24 روز جمعه 22 آذر ماه ادامه دارد.

استان سیستان و بلوچستان که در دور اول ثبت نام‌ها حضور داشت، این دور نیز با 10 شهر شرکته کرده است و ظرفیت ثبت نام تمام شهرهای این استان نیز در روز دوم تکمیل شده است.

در خصوص استان سمنان نیز از میان 13 شهری که برای مسکن ملی در نظر گرفته شده، تنها شهر جدید ایوانکی باقی مانده است که متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام در این شهر اقدام کنند.

برای استان سمنان نیز این امکان در نظر گرفته شده که متقاضیان شهرهای سمنان و گرمسار علاوه بر شهر خودشان، می‌توانند در شهر جدید ایوانکی نیز ثبت درخواست کنند.

در استان خراسان رضوی 33 شهر برای مسکن ملی درنظر گرفته شده که ظرفیت 19 شهر پر است و هنوز 14 شهر قابلیت ثبت نام دارد.

در این استان شهرهای جغتای، جنگل، انابد، یونسی، مزدآوند، کندر، قلندرآباد، شهروز، ششتمد، سنگان، سفید سنگ، درگز، داورزن و خرو دارای ظرفیت هستند. همچنین برای کسانی که از شهر چناران قصد نام‌نویسی دارند در حال حاضر، صرفا امکان ثبت نام در شهر جدید گلبهار وجود دارد. و برای شهر نیشابور در حال حاضر متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در شهر جدید بینالود اقدام کنند.

در این دور از ثبت نام‌ها برای شهر مشهد، مرکز استان خراسان رضوی ظرفیتی باز نشده است.

استان ایلام نیز با 9 شهر در این طرح شرکت کرده است که ظرفیت همه این شهرها تکمیل شده است.

9 شهر برای ثبت نام متقاضیان استان آذربایجان غربی در نظر گرفته شود که در دو روزی که از ثبت نام می‌گذرد، دو شهر سردشت و سیه چشمه تکمیل نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بندرعباس ثبت نام نمیشه چرا

    • ناشناس

      بندرعبای هرچی سایت بازمیشه ولی میگه این سایت اصلی ننیباشد وکلاهبرداری

  • ناشناس

    سلام ظرفیت شهرها به چند ساعت نکشید که تکمیل شده ایا کسانی که واجد شرایط هستند امکان ثبت نام مجدد وجود دارد یا خیر

  • ناشناس

    بعد ثبت نام تایید بشی چکار باید کرد خبر باید گرفت

  • ناشناس

    سلام بعد اینکه هرسال خانه بدوشیم امیدمان به این بود که ثبت نام کنیم برا این طرح ولی متاسفم برای کسایی که مردم را مسخره گرفتن مگه میشه هنوز شروع نشده ظرفیت پربشه اینقدر باروحیات مردم بازی نکنید

  • آرمان

    سلام من یکشنبه تا اومدم ثبت نام کنم ظرفیت تکمیل شد پس چجوری 3 روز زمان گذاشتن در صورتی که کمتر از یک روز تکمیل ظرفیت شد حداقل اجازه ثبت نام بدن شاید یه عده همینطوری ثبت نام کردن و بعد از رده صلاحیت آنها ما هایی که اولویت داریم جایگزین شویم. اولویت با کسانی هست که حقوق زیره 2 میلیون دارن وگرنه میرن وام مسکن میگیرن آخه ماکه نداریم باید صاحب خانه باشیم.

  • ولی

    این چ وضعیه از هر کافی نت ک حدود 150 نفر جمع شده بودیم فقط 5 تا 6 نفر ثبت نام شد پس بقیه خیار بودیم؟؟

  • ناشناس

    بازم ثبت نام میکنین در مراغه

  • از ساوه

    سلام خواهش میکنم این طرح مسکن مهر تا ما آمدم ثبت نام کنیم پر شد و سایت بسته شد خواهش میکنم رسید گی تون بیشتر کنید در این مورد مسکن بیشترها خونه دارند باز هم ثبت نام کردند که ما الان نمیتونم ثبت نام کنیم

  • محنا

    آیا بازهم فرصت برا تبت نام در مسکن مهر تهران وجود دارد

  • الهه

    به نظرتون این مسکن به نفع ما هست؟؟
    من خودم ثبت نام کردم اما وقتی سبک و سنگین می کنم می بینم اگر برم وام بانک بگیرم و خونه بخرم زودتر خونه دار میشم تا این مسکن ها که معلوم نیست استارتش رو کی خواهند زد.
    خونه ممکنه بیرون از شهر بسازن
    بعدم خونه خالی خالی تحویلت میدن که باید خونه رو با بیش از 50 میلیون تکمیل کنی.
    بهره وام بانکی و بهره ای که مسکن ملی میخان از ما بگیرن که یکسانه .
    بازپرداختش که یکسانه .
    خوب این چکاریه؟؟؟؟ با وام بانکی که بعد از چند ماه صاحبخونه میشیم خونه ای که تکمیله و می تونیم پول اجاره ای که قبلاً میدادیم رو اضاف کنیم به پول اقساط بانکیمون.