به گزارش تجارتنیوز، سازمان بورس در اطلاعیهای اعلام کرد: به اطلاع كليه فعالان محترم بازار سرمايه ميرساند، عرضه سهام شركت فرآوري معدني اپال كاني پارس (اپال) در تاريخ 1399/09/26 انجام نخواهد شد. بديهي است اطلاع رساني در خصوص تاريخ عرضه متعاقبا اعلام خواهد شد.
عرضه اولیه اپال لغو شد
تبلیغات
آخرین اخبار
- ورود موج جدید بارشی از سمت شمال غرب کشور
- ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی
- ۶۷ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
- پنجره نقلوانتقالاتی استقلال تا پایان هفته باز میشود؟
- تحریمهای جدید آمریکا علیه کوبا
- هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری با ترفند بهروزرسانی کارت خوان
- فیش حقوقی بازنشستگان و مستمریبگیران در دسترس قرار گرفت
- جزئیات اقتصادی تفاهمنامه ایران و آمریکا
- در مسیر جام جهانی ۲۰۲۶ / بخش بیست و سوم: اقتصاد ورزش مصر؛ فوتبال صادراتگرا با پتانسیل عظیم بازار داخلی
- شیخ نعیم قاسم: تسلیم نخواهیم شد
کار معقولی بود . چون بازار وضعیت درست درمون نداره و عرضه این سهم برا بازار خوبه ولی خود سهم مثل دیگر عرضه های اولیه پایان خوشی در انتظارش نبود این سهم بیاد بازار میشه روش حساب کرد.
چرا عرضه اولیه رو میزارید بعد لغو میکنید این کار شما باعث هیجان بازار میشه اونم اخر ماه و اخرین روز معاملات
همش تقصیر یه عده ادم ناشی هست که تا دیدن امد پایین فروختن بازار خوب بود و یکم تکونی که خورد خودمون خرابش کردیم
سلام
این بازار خوب بشو نیست الکی هی وعده ندن تکنیکال بازی درنیارید بورس ایرانه تازه الان سهام عدالت بلوکه شده فروشش بهمن فروشش ازاد بشه بلایی سر سهامدار میاد ک نصفه نصفه پولشم بگیره باید خداروشکر کنه
آقایون داداشا به این جماعت بازار گردون نمیگن کلاه گردون میگن کلاه از سر این ورمیدارن میذارن رو سر اون مجددا از سر اون رو سر این و الی آخر…
سلام کلا عرضه اولیه که به نفع خودشان بالا باشه درصد پول باید به نفع ما ضررباشه تو خرید! عرضه اولیه…. همیشه از درصد سود خبری نیست همش ضرر قرمز به نفع ماست..
دلیل افت بازار اپال نبود بلکه رشد زیاد اخیر بود .همه دارن میگن من تو اوج خریدم تو ضررم نه عزیز خیلی ها تو سودن و زرگ بودن دو هفته پیش خریدن .فعلا باید این گروه سود شناسایی کنن و شاخص به حمایت برسه و دید اونجا چه میگنه
مسخره ها
حالا بفروشید برید عرضه اولیه بخرید.اینجا حقوقی برد کردن.این دفعه دیگه نمیتونید زمین و زمان را مقصر بدونید.مقصر فقط خود حقیقی هست
حالا اونایی که مفت فروختن که عرضه اولیه بخرند قیافشون دیدن داره
دقیقا بازار را حقیقی ها خراب کردن
در ساعات پایانی بازار امروز سه شنبه اعلام شد که عرضه اولیه اپال که قرار بود در روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه انجام شد، لغو شد.
در جریان معاملات ۲۵ آذر ماه، شاخصکل بورس با سقوطی ۵۵ هزار واحدی مواجه شد و حدود ۷۰ درصد نمادها در صف فروش قرار گرفتند و خروج پول حقیقی به وضوح در بسیاری از صنایع دیده شد. اما در نیمه دوم معاملات تعدادی از سهمهای بزرگ مورد حمایت حقوقیها قرار گرفتند و صفهای فروش آنها جمع آوری شد که با ادامه این روند انتظار میرود که فردا چهارشنبه روند نزولی بازار سهام دچار تغییر شده و حرکت مثبتی را درپیش بگیرد.