کد مطلب: ۷۸۸۰۱۰

عرضه اولیه شرکت کابل ابهر ویژه صندوق‌های سهامی

عرضه اولیه شرکت کابل ابهر ویژه صندوق‌های سهامی

عرضه اولیه شرکت کابل ابهر، امروز 23 اسفند ویژه صندوق‌های سهامی صورت می‌گیرد. تعداد کل این سهام را می‌توانید در این گزارش بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عرضه اولیه شرکت سیم و کابل ابهر با نماد «بکابل» ، روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند به صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی به روش حراج انجام می‌شود.
با توجه به پذیرش شرکت سیم و کابل ابهر در بازار دوم فرابورس ایران، عرضه اولیه سهام این شرکت با نماد «بکابل» روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، با اعلام ناظر بازار به روش حراج انجام می‌شود.

تعداد کل سهام این شرکت ۱.۰۲۳.۷۵۰.۰۰۰ واحد است که ۸۱.۹۰۰.۰۰۰ واحد معادل ۸ درصد سهام این شرکت با قیمت هر واحد ۱۷.۰۶۸ ریال، عرضه می‌شود.

این عرضه اولیه تنها به صندوق‌های سرمایه‌‌گذاری سهامی تعلق می‌گیرد و حداکثر تعداد سهام قابل خریداری برای هر صندوق ۲.۷۰۰.۰۰۰ واحد است، که به ترتیب از بالا به صندوق‌هایی که بیشترین قیمت را سفارش‌گذاری کردند تعلق می‌گیرد.

متعهد عرضه اولیه، شرکت تولیدی گرانول قزوین و تعدادی از سهامداران حقیقی، مشاور عرضه: شرکت کارگزاری مفید، متعهد خرید: گروه خدمات بازار سرمایه مفید و بازارگردان این نماد: صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تاک دانا مشاورسرمایه گذاری ترنج است.

منبع: نبض بورس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.