کد مطلب: ۴۲۴۶۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۴ عرضه اولیه جدید در بهمن ماه امسال

4 عرضه اولیه جدید در بهمن ماه امسال

به گفته افسانه اروجی، معاون فرابورس، به احتمال بسیار زیاد چهار شرکت جدید در بهمن ماه امسال در فرابورس عرضه اولیه خواهند شد. وضعیت مالی شرکت‌های در صف عرضه اولیه فرابورس چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، افسانه اروجی، معاون بازار فرابورس گفته است، به احتمال زیاد در بهمن ماه چهار شرکت عرضه اولیه خواهند شد.

بر اساس اعلام معاون بازار فرابورس پیگیری ورود شرکت‌های جدید به تابلو همچنان ادامه دارد و با توجه به انتشار اطلاعات میان‌دوره‌ای، چهار شرکت مهر آیندگان ( با سرمایه 1000 میلیارد تومان)، ذوب روی اصفهان ( با سرمایه 60 میلیارد تومان)، لاستیک یزد ( با سرمایه 51 میلیارد تومان) و کلر پارس ( با سرمایه 33 میلیارد تومان) آماده عرضه اولیه هستند و اگر نکته خاصی در گزارش‌های آنها وجود نداشته باشد، در بهمن ماه هر هفته یکی از این چهار شرکت عرضه خواهند شد.(بورس پرس)

5

وضعیت مالی نمادهای عرضه اولیه شرکت ذوب روی اصفهان با نماد معاملاتی فروی پس از احراز کلیه شرایط پذیرش در تاریخ 13 آبان ماه امسال به عنوان دویست و چهارمین نماد معاملاتی در فهرست نمادهای فرابورس ایران درج شد. در این شرکت که در سال 1377 تاسیس شده کنسانتره روی با روش هیدرومتالوژی ابتدا به ورق و سپس به شمش روی تبدیل شده و عمدتا به خارج از کشور صادر می‌شود. شرکت باما 99.7 درصد از سهام شرکت ذوب روی اصفهان را در اختیار دارد. این شرکت یکی از تولیدکنندگان کنسانتره سرب و روی در ایران می باشد و بیش از 60 سال است که در عرصه اکتشاف، استخراج و فرآوری روی و سرب یکی از پیشگامان بازار محسوب می شود.

شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان که در سال 1374 تاسیس شده زیر مجموعه صندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت و شرکت سرمایه گذاری اهداف بوده و با آخرین سرمایه ثبت شده 10000ملیلیارد ریال در حوزه مدیریت دارایی و سایر خدمات مالی فعال است.

کلرپارس در سال 1366 در تبریز تاسیس شده و سهامدار عمده آن شرکت سرمايه گذاري دارويي تامين است. این شرکت که روزانه 50تن کلر تولید می‌کند با سرمایه‌ای بالغ بر 32 میلیارد تومان در 9 ماهه نخست امسال 177 تومان به ازای هر سهم سود محقق کرده است.

مجتمع صنایع لاستیک یزد که با نماد پیزد در فرابوس پذیرش شده سرمایه‌ای 51 میلیارد تومانی را ثبت کرده و دو شرکت مجتمع صنعتي آرتاويل تاير با 61 درصد و شرکت سرمايه‌گذاري نفت و گاز و پتروشيمي تامين با 36درصد سهامداران عمده آن هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام حداقل تاریخ دقیقش مشخص میشد

    • ناشناس

      سه شنبه ۸ بهمن

    • ناشناس

      ان شا الله تو این هفته

  • ناشناس

    بله. خبرمهمی هست ولی بشرط عملی شدن؟!