کد مطلب: ۱۹۲۸۸۰

عزم وزارت بهداشت در سامان‌دهی کسب‌و‌کارهای حوزه سلامت

عزم وزارت بهداشت در سامان‌دهی کسب‌و‌کارهای حوزه سلامت

معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به عزم وزارت بهداشت در سامان‌دهی کسب‌و‌کارهای حوزه سلامت گفت: ما به دنبال تضمین امنیت حرفه‌ای مردم هستیم.

سید محمدهادی ایازی در نشست هم‌اندیشی کسب‌و‌کارهای نوپای حوزه سلامت اظهارداشت: در پانزدهمین نشست شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در حضور رئیس جمهور مقرر شد که کارگروهی برای سامان‌دهی فعالیت کسب وکارهای نوپا تشکیل شود و عزم وزارت بهداشت در این زمینه جدی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون اجتماعی وزیر بهداشت افزود: فلسفه برگزاری این جلسه شنیدن نقطه‌نظرات کسب‌و‌کارهای نوپای فعال حوزه سلامت در این خصوص در راستای بهبود عمل‌کرد نظام سلامت است.

رئیس شورای فرهنگ سلامت با پرداختن به موانع و سختی‌های فعالیت کسب‌و‌کارهای نوپا در حوزه سلامت گفت: قطعا شما می‌پسندید که مجوز داشته باشید و در یک چارچوب مشخص و نظام‌مند و بدون موانع قانونی و اداری فعالیت کنید و ما به دنبال تضمین امنیت اطلاعات و حریم خصوصی مردم و امنیت حرفه‌ای شما هستیم.

ایازی ضمن جمع‌بندی موارد مطروحه، تشکیل کمیسیون مشترک کسب و کارهای نوپا با حضور اعضای حاضر و به طور مستمر با معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و پی‌گیری و حضور فعالان و صاحب‌نظران در آن کمیسیون را خواستار شد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.