کد مطلب: ۳۴۱۷۵۳

اسدالله عسگراولادی در گفتگو با تجارت‌نیوز :

آماده حضور در انتخابات اتاق هستم / قطعا ائتلافی با علی نقی خاموشی نخواهم داشت

آماده حضور در انتخابات اتاق هستم / قطعا ائتلافی با علی نقی خاموشی نخواهم داشت

اسدالله عسگراولادی می‌گوید: در این دور از انتخابات اتاق بازرگانی تهران شرکت خواهم کرد، اما با علینقی خاموشی (رئیس پیشین اتاق بازرگانی ایران) قطعا پیمان یا ائتلافی نخواهم داشت.

به‌گزارش تجارت‌نیوز، هفته گذشته آگهی برگزاری نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور از سوی انجمن نظارت منتشر شد.

مدت زیادی به 11 اسفند ماه باقی نمانده است. با اعلام آغاز رقابت‌های انتخاباتی بخش خصوصی ، برخی از فعالان اقتصادی فعالیت‌های پنهان و آشکار انتخاباتی خود را شروع کرده‌اند.

در این دور از انتخابات اتاق بازرگانی نیز مرکز توجه‌ها به فعالان با سابقه‌تر بخش خصوصی همچون اسدالله عسگراولادی، علینقی خاموشی و علا میرمحمدصادقی است که در این دوره از انتخابات مجددا کاندیدا می‌شوند یا نه و در صورت حضور در این انتخابات، به‌صورت فردی یا ائتلافی حاضر می‌شوند.

اسدالله عسگراولادی، علینقی خاموشی و علا میرمحمدصادقی سه عضو پیشکسوت اتاق بازرگانی و از موسسان اتاق بازرگانی ایران هستند که مستقیما با حکم امام خمینی در تشکیل این اتاق در دوره پس از انقلاب اسلامی نقش داشتند. در آخرین دوره انتخابات اتاق بازرگانی این سه به‌مانند دوره‌های قبل ائتلافی با هم نداشتند و اسدالله عسگراولادی پس از حضور انفرادی در انتخابات توانست با رای بالا وارد هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و سپس ایران شود. اما دو پیشکسوت دیگر چه سرنوشتی پیدا کردند؟

علا میرمحمدصادقی به عنوان نماینده معرفی‌شده بخش دولت به جمع هیات نمایندگان اتاق اضافه شد و علینقی خاموشی بعد از مدت‌ها نتوانست در پارلمان بخش خصوصی حضور داشته باشد. با این روند در انتخابات پیش رو این سه پیشکسوت چه سرنوشتی خواهند داشت؟ آیا آنها این بار اصلا قصد حضور در انتخابات را دارند؟

اسدالله عسگراولادی در گفتگو با تجارت‌نیوز آمادگی خود را برای حضور در انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی رسما اعلام می‌کند.

اسدالله عسگراولادی در انتخابات اتاق بازرگانی

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: در این دور از انتخابات اتاق بازرگانی تهران و ایران شرکت خواهم کرد، هنوز درباره ورودم در انتخابات با فرد یا گروه خاصی به مذاکره ننشسته‌ام.

در همین رابطه عضو هیات نمایندگان اتاق تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت خواهید کرد یا خیر؟ به تجارت‌نیوز می‌گوید: در این دور از انتخابات اتاق بازرگانی تهران و ایران شرکت خواهم کرد اما هنوز درباره ورودم در انتخابات با فرد یا گروه خاصی به مذاکره ننشسته‌ام.

اسدالله عسگراولادی 85 ساله درباره اینکه آیا با علینقی خاموشی یا علاء میرمحمدصادقی در این دور از انتخابات ائتلافی خواهید داشت یا خیر؟ اظهار کرد: قطعا با علینقی خاموشی پیمان یا ائتلافی نخواهم داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.