کد مطلب: ۵۵۸۹۵۸

چرا سهام عدالت به فروش نمی‌رود؟

چرا سهام عدالت به فروش نمی‌رود؟

رئیس سازمان بورس گفت: علت جلوگیری از فروش سهام عدالت فضای بازار است. از آنجایی که حجم سهام عدالت زیاد است، اگر فروش آن در بازار مدیریت شده نباشد باعث کاهش ارزش سهام عدالت می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدعلی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل عدم فروش سهام عدالت اظهار کرد: علت جلوگیری از فروش سهام عدالت فضای بازار است. از آنجایی که حجم سهام عدالت زیاد است، اگر فروش آن در بازار مدیریت شده نباشد باعث کاهش ارزش سهام عدالت می‌شود و در واقع به منافع سهامداران ضربه می‌زند.

او ادامه داد: بنابراین چاره‌ای به جز این نداریم که به صورت مدیریت شده این مسئله فروش را انجام دهیم. هر زمان که فضای بازار خوب باشد سعی می‌کنیم به صورت تدریجی امکان فروش آن را فراهم کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: ضمن اینکه ما همیشه به سهامداران مستقیم و غیرمستقیم تاکید داریم که سهام عدالت مجموعه‌ای از ارزشمند‌ترین و بهترین شرکت‌های کشور است و هیچ دارایی بهتر از آن وجود ندارد. اگر کسی نیاز حادی به پول ناشی از فروش آن ندارد، به نفع اوست که این سهام را نگهداری و از منافع آن در بلند مدت بهره‌مند شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باز کنید این سایت مسخرتون رو نمیخاد بفکر مردم باشید بابا شماها اگه دلسوز بودید این وضع زندگیمون نبود

  • چنگیز

    خدایی باز کنین بزارین به فروش بره شما که به فکر ما نیستین پس الکی ادای آدمای خوب رو در نیارین

  • مونس

    تو رو خدا سایتو باز کنید تا ما هم بتونیم بفروشیم میخوام بچمو ببرم دکتر

  • حمزه

    سهام‌ جز دارایی ملت نیست پول لازمه میخواد زیر قیمت بفروشه شما عوض مردم تصمیم نگیر هرکی درخواست داده بفروش برادر

  • nima

    من میخوام ضرر کنم و بفروشم به تو چه ربطی داره؟ دایه دلسوزتر از مادر شدی؟
    چند هفته است که میخوام بفروشم. بفروش آقا بفروش. سود بیشتر نمیخوام. ارزونی خودت.

  • جعفر

    پس این چجورمملکتیه اگرسهام عدالت مال منه نیازدارم ومیخام بفروشم چراباسهام مردم این همه تاج وشرکتها بهره برداری کنند…پس به این سهام عدالت نمیگن چون عدالتی توش نیست….فقط الله…تامام تامام..

  • جعفر

    سلام اگراین اسمش سهام عدالته چراچندین سرمایه دارباسهام من عشق وحال کننددرصورتی که من خودم به این سهام نیازدارم میخام بفروشم اگرحق فروش نرام نتیجه میگیریم که این سهام فقط به نام ماست ودردست سرمایه داران باشدپس عدالتی درکارنیست…یاحق….تامام تامام

    • احمد

      دمت گرم حرف حساب زدی

  • هههه

    این سهام عدالت داستان داره قضیش این اون موقع برای رفع گیر بود ان شاا.. انتخابات یا مراسمی بهت نیاز داشتن 10 درصدش آزاد میشه

  • ناشناس

    واقعا این چه وضعه ابتدا گفتید روش مستقیم انتخاب کنید میاد تو پرتفوی و میتونید بفروشید در پرتفوی که نیامد و از کی زدم برای فروش در حال فروش باقی مانده

  • ناشناس

    اقا داستان چیه ما از بانک صنعت و معدن اقدام کردیم برای فروش از برج ۵تا الان فروش نرفته داستانش چیه چیکار باید کرد؟؟؟؟