کد مطلب: ۵۰۲۸۱۲

علت کاهش یک میلیون تومانی حقوق دی ماه بازنشستگان چه بود؟

علت کاهش یک میلیون تومانی حقوق دی ماه بازنشستگان چه بود؟

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری درباره واریزی‌های ناقص حقوق بازنشستگان در ماه جاری، اظهار کرد: یک میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته کشوری داریم و هر بازنشسته‌ای که نسبت به واریزی‌های خود معترض است، باید به صورت موردی مراجعه کنند تا بررسی شود.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است. چراکه با استفاده از وام ۳۰ یا ۵۰ میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی بین ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از حقوقشان کسر می‌شود.

خدامی ادامه داد: بازنشستگانی که درخصوص کسری موجود در واریزی ماه جاری خود اعتراض داشتند بدانند که برای قسط این وام از حقوقشان کسر شده است.

وی درباره بازنشستگانی که از وام خرید لوازم خانگی استفاده نکردند اما تا یک میلیون تومان از حقوق ماه جاریشان کسر شده است، گفت: اگر بازنشسته‌ای از طرح خرید لوازم خانگی استفاده نکرده و تا یک میلیون تومان از حقوقشان کسر شده است به ۲۵۰۰_۰۲۱ تماس بگیرد و فیش حقوق ماه گذشته و ماه فعلی برای وی گفته می‌شود اگر اجحافی صورت گرفته باشد جبران و کسری واریز خواهد شد.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: تاکنون بازنشستگان نسبت به حقوق ماه جاری خود به ما اعتراضی نداشتند و هیچ چیزی اعلام نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جوریکه شما جیب ملت را میزنین مرادبیگ در روزی روزگاری نمیزد ,خیلی بی وجدانین.

  • ناشناس

    با سلام خدمت مدیر عامل صندوق. ازشما درخواست دارم حقوق بازنشستگان را به موقع واریزبکنید و یه درخواست وام پنجاه ملیونی برای مسکن بازنشستگان دادم ولی جواب نگرفتم

  • میرغضب

    برای این چند غاز حقوق چی چی هس که الکی هم کسر میکنینین یه ماه می ریزن حسابشان سود میگرن بعدا میگن اشتباه کردیم ما هم قسطمون عقب می مونه کی جوابگو هس دیگه عاره ی خر به خدا نمیرسه

  • هاشم زارع

    یه بار اشتباه کنید اضافی بریزین حساب

  • فرنگیس خیشه

    بنده نیز از حقوق که بیشتر اسمش صدقه است از این صدقه هم بدون جهت کم شده است

  • پریوش دادفرما

    والا من حقوقم ۶۲۵۰۰۰ تومان هست الان این ماه ۴۰۰۰۰۰ تومان واریز شده نه خرید داشتم نه چیزی چرا برا این چندر غاز اسیر میکنید خدا وکیلی به جایه اینکه رسیدگی کنید ببینید زندگی مردم چه جور میگذره تا سنگ جلو راهشون میزاری

  • ناشناس

    البته ناگفته نمونه حقوق من اسفند ماه کم شده

  • ناشناس

    این ماه اسفند حقوق پدرم دادن 3900 ملیون نهصد دادن گفتن خرید خونه کردین پدرم اصلا این ماه خرید خونه نکرده بابام هم مجروه جنگی نه کارت جانبازی داره نه هیچی باید به این افرداد این کارارو بکنید موقع جنگ منت اینارو میکشید خرتون از پل گذشت پول اینارو کم میدین اون دنیا خرشمارو میگیرن همین جانبازا که حتی کارت جانبازی هم نگرفتن بخاطر رضای خدا رفتن بعد حقشونه تو عید تو این ماه حقوقشون کم داده بشه ایشالا هرکسی ک پولو به این بازنشستگان موقع عید کم میده خدا ازش نگذره

  • ناشناس

    چرا حقوق این ماه پدرم ک 2 سال جبهه رفته 25 درصد موجیه این رفتار باید بشه حقوقش کم بشه اونم تو زمان عید نکنید اینکارارو

  • نیایش

    شوهر من هم حقوق بگیره چرا این ماه کم ریختنی.خدا رو خوش نمیاد