کد مطلب: ۴۴۵۱۹۹

عملکرد بورس در ۹۹/۰۲/۰۳

معاملات هفته با روند صعودی پایان یافت / شاخص امروز هم ۱۵ هزار واحد رشد کرد

معاملات هفته با روند صعودی پایان یافت / شاخص امروز هم ۱۵ هزار واحد رشد کرد

شاخص کل بازار سرمایه آخرین روز از معاملات را نیز با رشد ۱۵ هزار و ۲۵۶ واحدی به پایان برد تا بتواند به پیش‌بینی کارشناسان در ابتدای هفته جامه عمل بپوشاند و هفته‌ای کاملا صعودی را ثبت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سرمایه آخرین روز معاملات را نیز با رشد ۱۵ هزار و ۲۵۶ واحدی (۲٫۱ درصدی) به پایان برد و به این ترتیب به ۷۴۱ هزار و ۳۹۳ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز طی معاملات امروز با پنج هزار و ۸۷۶ واحد رشد برابر با ۲٫۳۹ درصد، توانست خود را به حدود ۲۵۲ هزار واحد برساند و نسبت به روز گذشت دو هزار واحد رشد بیشتری را ثبت کند.

نماد فارس که از ابتدای هفته تاکنون جزو اولین نمادهای پرتاثیر بر افزایش شاخص بوده است امروز نیز با ۲۰۲۴ واحد، بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل برجای گذاشت و پس از آن نیز دو نماد رمپنا و کچاد به ترتیب با ۷۹۶ و ۷۴۰ واحد در رشد شاخص کل اثرگذار بودند.

همچنین سه نماد شیمیایی، فراورده نفتی و بانک‌ها که از ابتدای هفته برترین گروه‌های صنعت را تشکیل می‌دادند در معاملات امروز نیز جایگاه خود را حفظ کردند.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۲۳ هزار رسید که طی آن، ۶ میلیارد و ۸۲ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۷٫۳ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شد و در جریان معاملات امروز ارزش بازار به ۲۷۸۵ هزار میلیادر تومان رسید.

03

032

033

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.