فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۴۶۷۵۸

عملکرد بورس در ۹۹/۰۲/۱۰

رکورد رشد هفته‌ای بورس شکسته شد / افزایش ۳۲ هزار واحدی شاخص در پایان هفته

رکورد رشد هفته‌ای بورس شکسته شد / افزایش ۳۲ هزار واحدی شاخص در پایان هفته

درحالی که شاخص بورس دومین هفته از اردیبهشت ماه را با رشد ۲۸ هزار واحدی آغاز کرده بود، در آخرین روز از معاملات از این میزان فراتر رفت و با رشد ۳۲ هزار واحدی رکورد جدیدی را در این هفته به ثبت رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل سرمایه آخرین روز از معاملات را نیز با روند صعودی به پایان رساند و توانتست با رشد ۳۲ هزار و ۱۷۰ واحدی (۳٫۸۰ درصدی) به ۸۷۸ هزار و ۱۲۲ واحد برسد و رکورد جدیدی را در رشد این هفته خود ثبت کند.

شاخص کل هم وزن نیز که ابتدای هفته را با رشد ۹ هزار و ۸۰۰ واحدی آغاز کرده بود در طول هفته در محدوده رشد ۴ تا ۶ هزار واحدی در نوسان بود اما نهایتا در معاملات امروز موفق شد به حدود رشد ابتدای هفته برسد و با ۹ هزار واحد صعود (۳٫۲۶ درصد) به ۲۸۵ هزار و ۶۶۸ واحد برسد.

سه نماد پرتاثیر امروز نیز فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۲۹۹۰، ۲۸۹۹ و ۲۲۹۴ واحد بودند که توانستند شاخص را در رشد ۳۲ هزار واحدی همراهی کنند.همچنین سه گروه شیمیایی، خودرو و مواد دارویی برترین گروه‌های صنعت در معاملات پایان هفته را تشکیل دادند.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۱۱ هزار رسید که طی آن، ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۷٫۸ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شد و در نهایت ارزش بازار طی معاملات امروز به ۳۲۹۵ هزار میلیارد تومان رسید.

101

012

103

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.