خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۷۳۶۹

عملکرد بورس در ۹۹/۰۳/۳۱

واکنش جالب بورس به قطعنامه آژانس اتمی / رشد ۴۱ هزار واحدی شاخص بازار سهام

واکنش جالب بورس به قطعنامه آژانس اتمی / رشد ۴۱ هزار واحدی شاخص بازار سهام

هرچند پس از تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس اتمی برخی فعالان بازار سهام نگران واکنش این بازار بودند اما شاخص کل در آخرین روز از معاملات بهار موفق شد حدود ۴۱ هزار واحد به ارتفاع خود اضافه کند و به سطح یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل در آخرین روز از معاملات بهار موفق شد حدود ۴۱ هزار واحد به ارتفاع خود اضافه کند و به سطح یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شود. شاخص در حالی امروز بازدهی ۳٫۳۳ درصدی را به ثبت رساند که روز گذشته خبر تصویب قطعنامه ضدایرانی آژانس اتمی منتشر شد که به باور برخی از کارشناسان نمی‌توانست تاثیر چندان جدی بر بازار سرمایه بگذارد.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۰ هزار و ۴۹۱ واحدی امروز بالاخره موفق شد وارد کانال ۴۰۰ هزار واحدی شود و بازدهی مثبت ۲٫۶۳ درصدی را در آخرین روز از معاملات خرداد ماه ثبت کند.

نمادهای فولاد، فملی و فارس نیز به ترتیب با ۳۱۸۰، ۲۷۶۰ و ۲۶۸۱ واحد بیشترین تاثیر را در جهش شاخص داشتند. همچنین سه گروه شیمیایی، بانک و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعت در معاملات امروز بودند.

در جریان معاملات بازار امروز نیز یک میلیون و ۴۰۹ معامله انجام شد که طی آن ۸ میلیارد و ۶۱۵ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۱٫۵ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در پی آن ارزش بازار به ۴۷۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

Screenshot 52

Screenshot 53

Screenshot 54 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعيد

    هر خبری (چه خوب و چه بد) که نتیجه اش افزایش دلار باشد، تاثیر منفی بر بورس ندارد. مگر خدای نکرده جنگ که اون هم اتفاق نخواهد افتاد.