کد مطلب: ۴۱۸۵۲۹

شایعه تعطیلی بورس، رشد شارپی شاخص را متوقف کرد / فلزات و کانه‌ها، برترین صنایع روز دوشنبه

شایعه تعطیلی بورس، رشد شارپی شاخص را متوقف کرد / فلزات و کانه‌ها، برترین صنایع روز دوشنبه

شاخص کل بورس که در یک ساعت ابتدایی نزدیک به 6 هزار واحد افزایش پیدا کرده و سقف 360 هزار را پشت سر گذاشته بود، در میانه بازار و بر اثر شایعه تعطیلی بورس تهران به دلیل آلودگی دچار ریزش شدیدی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در سومین روز هفته اوج و فرود متفاوتی را پشت سر گذاشت؛ شاخص کل بورس که در یک ساعت ابتدایی نزدیک به 6 هزار واحد افزایش پیدا کرده و سقف 360 هزار را پشت سر گذاشته بود، در میانه بازار و بر اثر شایعه تعطیلی بورس تهران به دلیل آلودگی دچار ریزش شدیدی شد و در نهایت با 2644 واحد افزایش در کانال 359 هزار توقف کرد. شاخص کل هم وزن هم که بیش از 1500 واحد افزایش پیدا کرده بود، در نهایت کار خود را با 250 واحد کاهش به پایان رساند.

امروز، روز کانه‌های فلزی و فلزات اساسی بود، به طوری که کگل، کچاد و فولاد در بین پنج سهم تاثیرگذار قرار داشتند، همچنین نمادهای فارس و تاپیکو نیز در این کورس اثرگذاری، نقش عمده‌ای را ایفا کردند.

صنایع، خودرو، شیمیایی، فلزات اساسی، سرمایه‌گذاری‌ها و کانه‌های فلزی برترین صنایع امروز و کانه‌های فلزی، محصولات چوبی و انتشار و چاپ هم پربازده‌ترین گروه‌های روز دوشنبه بودند.

2 دی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ربطی به آلودگی نداره. کسی که اندک سواد بورس داره میدونه که اکثر سهامها (بیش از 95% از آنها) همچون یک بمب ساعتی می باشند و هر لحظه امکان ترکیدن وجود دارد.