کد مطلب: ۴۳۳۶۶۷

عملکرد مالی یک شرکت دارویی بورس / افت ۱۶ درصدی فروش در بهمن ماه

عملکرد مالی یک شرکت دارویی بورس / افت 16 درصدی فروش در بهمن ماه

در روزهای اخیر با شیوع ویروس کرونا، عملکرد نمادهای دارویی در بورس با رشد قابل‌توجهی همراه بوده است. این در حالی است درآمد شرکت دارویی اسوه در بهمن ماه 16درصد افت داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این روزها با شیوع بیماری کرونا در کشور شرکت‌های داروسازی عملکرد فوق‌العاده‌ای در بورس داشته‌‌اند به طوری که شاخص گروه محصولات دارویی رشدی 20درصدی را تجربه کرده است. در این میان با پایان یافتن بهمن ماه شرکت‌ها عملکرد مالی یکماهه خود را وبسایت کدال منتشر می‌کنند. در همین راستا شرکت داروسازی اسوه نیز گزارش فعالیت یکماهه خود را در کدال بارگذاری کرد. بر همین اساس این شرکت که با نماد داسوه و سرمایه 750میلیارد ریالی در بورس فعال است در بهمن ماه از فروش انواع محصولات پزشکی و دارویی خود 214 میلیارد و 615 میلیون ریال درآمد کسب کرده که در مقایسه با دی ماه افتی16درصدی را نشان می‌دهد.

داسوه در بهمن ماه 52 میلیون و 616 هزار ورق قرص تولید کرده که نسبت به دی ماه 2درصد بیشتر بوده است. با این حال میزان تولید سرنگ و آمپول این شرکت در بهمن ماه افتی 34درصدی داشته و به یک میلیون و 702 هزار عدد رسیده است.
این شرکت در گزارش 9ماهه منتهی به 30 آذر امسال توانست بیش از 544 میلیارد ریال سود خالص را به ثبت رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی 14درصدی را نشان می‌دهد. داسوه همچنین در 11 ماه نخست امسال در مجموع 2هزار و 438 میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17درصد بیشتر بوده است.

1 7 2 4
عملکرد بورسی داسوه نیز حاکی از آن است که قیمت هر سهم این نماد در یک ماه اخیر 11 درصد رشد داشته و بازدهی این نماد در سه ماه 38درصد و در یک سال اخیر 230درصد بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.