کد مطلب: ۴۶۵۹۶۰

سقوط ۹ درصدی ارزش دارا یکم در یک هفته

سقوط 9 درصدی ارزش دارا یکم در یک هفته

در پایان معاملات هفته منتهی به 9 مرداد، ارزش 200 واحد صندوق دارا یکم با افتی 9.3 درصدی نسبت به هفته گذشته به 4 میلیون و 559 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان هفته منتهی به 9 مردادماه، ارزش هر واحد دارا یکم در مقایسه با هفته گذشته 9.3 کاهش یافت و به 22 هزار و 797 تومان رسید. این در حالی بود که در ابتدای هفته ارزش این نماد 25 هزار و 641 تومان به ثبت رسیده بود.

5 1 1
بر این اساس ارزش 200 واحد صندوق ETF دولتی دارا یکم که در 14 تیر بیش از 6 میلیون و 575 هزار تومان ارزش داشت حالا به 4 میلیون و 559 هزار تومان رسیده که نشان از سقوط 30 درصدی ارزش این صندوق نسبت به اوج خود دارد.

معاملات دارا یکم در حالی در این هفته به پایان رسید که در پایان روز چهارشنبه 8 مرداد، خالص ارزش دارایی (NAV) این صندوق 29 هزار و 628 تومان محاسبه شد که حدود 30 درصد بیشتر از قیمت پایانی این نماد در پایان هفته بوده است.
با این حال با توجه به روند صعودی این نماد در آخرین روز معاملاتی هفته و رشد 1.3 درصدی آن در روز اصلاح 2 درصدی شاخص، به نظر می‌رسد ممکن است ارزان‌فروشی سهامداران این نماد در هفته آینده به پایان برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آراز

    چه شود زمان اولین روز فروش (دارا دوم )یعنی صف فروش میلیاردی روز اول اون موقع حال ناظر و دولت دیدنیست با این تدبیری که تو دارا یکم پیش گرفتن…..

  • سعید

    واقعا خسته نباشید با این فروشی که داشتیت،فقط دوروز نفروشید قیمتش میاد رو ناو هرچند پشیمان میشن اونایی که با ضرر فروختن

  • ناشناس

    در کوتاه مدت ۹ درصد اصلاح قیمتی خوبیه که میتونه مشوق خرید باشه و مانع فروش و ضرر بیشتر بشه و باعث برگشت روند به حالت افزایشی در اوایل هفته آینده شود

  • ناشناس

    شاخص تا دو هفته دیگه منفی است و تا ۱۵۰۰م
    برمی گرده تا سهام های بزرگ و شاخص ساز هم ۳۰ درصد منفی را تجربه کنن شاید حال سهام دارای دارایکم را درک کنن و ناظر و حقوقی ها بفهمد چه کار کردن و ضرر چیهتو بازار مثبت ۳ هفته منفی بودیم حالا تو بازار منفی مثبت خواهیم بود

  • ناشناس

    سلام میشه سهام عدالت را به اسم شخص دیگری زد و انتقال داد ؟؟

  • م

    بابادمت گرم حسن جون چه حمایتی کردی ازاقتصادمردم دراین اوضاع کرونایی فقط نمیدونیم بااین همه سود سهام چه بکنیم

  • حسین

    ناظر خواب بیدار شو

  • ناشناس

    با این وضعیت صندوق دارایکم ، مطمئنم از دارادوم حمایت نخواهد شد. مگر اتفاق خیلی عجیبی برای دارا یکم بیفته و اعتماد حقیقی هارو جلب کنه والا دیگر هیچ……

    • ناشناس

      خخخخ به دولت میگم دارا یکم رو دوبرابر بکنه تا بیایین دارا دوم رو
      هم بخرین ! خوبه ؟