کد مطلب: ۴۸۶۳۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عملکرد هفتگی سهام عدالت / کاهش ارزش برگه‌های سهام عدالت رکورد زد!

عملکرد هفتگی سهام عدالت / کاهش ارزش برگه‌های سهام عدالت رکورد زد!

ارزش سهام عدالت در این هفته کاهش چشم‌گیری داشت و در پایان معاملات این هفته بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید. این پایین‌ترین ارزش سهام عدالت در سه ماه گذشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت حدود 15 میلیون تومان بود اما در پایان معاملات این هفته ارزش این سبد با افت حدود یک میلیون و 800 هزار تومانی به 13 میلیون و 279 هزار تومان رسید.

همانطور که در تمام روزهای این هفته شاخص کل بازار سهام روندی نزولی داشت ارزش سهام عدالت نیز مدام کاهش یافت، اما در روز دوشتبه بیشترین ریزش خود یعنی بیش از 4 درصد را تجربه کرد و حدود 600 هزار تومان در یک روز افت کرد.

روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه نیز ارزش سهام عدالت حدود 3 درصد در هر روز ریزش داشت.

1 آبان

روند نزولی شاخص کل بازار سهام که به نظر می‌رسد به دلیل جو هیجانی باشد اصلی‌ترین دلیل ریزش سبد سهام عدالت بود و از طرفی نیز سهم‌های سبد سهام عدالت در این هفته ریزش شدید داشتند.

ارزش سهام عدالت در حالی به 13 میلیون تومان رسیده است که در دوره قبل از اصلاح بازار سهام ارزش این سبد چیزی حدود 21 میلیون تومان بود و قرار بود پشتوانه‌ای برای مردم باشد، همچنین این ریزش قیمت در حالی است که کسانی که سهام عدالت خود را فروختند نیز از بدحسابی و واریز دیرهنگام پول سهام عدالت خود شاکی هستند و بعضا کسانی نیز تا 2 ماه هیچ واریزی نداشتند.

به نظر می‌رسد فعلا ارزش سهام عدالت در همین حوالی نوسان داشته باشد زیرا پیش‌بینی می‌شود فعلا شاخص کل بازار سهام در محدود یک میلیون و 400 هزار واحد در نوسان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    سلام
    لطفا به مسئولین بگین بابا نخواستیم بفروشین لغو فروش رو عملی کنید تا از فروش انصراف بدیم به کارگزاری دنیای نوین زنگ زدم لغو کنید درخواست فروشم رو میگه امکان نداره . والا ۶ ماه هست گذاشتم فروش کلا ۲ میلیون بهم دادن انقدر نفروختن که اومد پایین الانم میگم لغو کنید میگه نمیشه امکان نداره .

  • فرزاد

    باسلام شاخص بورس بالا میره ۲۰۰۰واحد پایین میاد ۴۰۰۰۰هزارواحد به امید حق علیه باطل درست میشه

  • عزیز

    دیروز ارزش سهم فارس حدودا 2900 بود امروز یهو با دوبرابر. شدن افزایش سرمایه شرکت. ارزش سهم شد حدود 1400 ….کسی میدونه تکلیف پرتفوی سهام عدالت چی میشه؟آیا تعداد سهام دارنده عدالت هم دو برابر میشه؟

  • قاسم پیرمحمدی

    سلام خسته نباشید به تجارت نیوز واقعا ممنون میشم رسیدگی کنین به این سهام خدای اگه بدبختی نداشتیم اصلا فروشش هیچ نمیومدیم اینجا بدبختیمونو بی پولیمونو بیان کنیم خواهشا رسیدگی کنید والا بانک که جواب درستی نمیده همه چشمشون به شماس رسیدگی کنید خواهشا بخدا دیگ صبر همه لب ریز شده اخه این چه جوریه یه نفر نیس یه رسیدگی درستی بکنه بخدا مردم دیگ همه امیدشون شماین

  • شیوا

    بانک ها و کارگزاری ها چه کردین با مردم با چراغ سبز شخص روحانییییی؟؟ به کدامین گناه اعتماد کردن!!

  • ملینا

    سلام دیگه ارزش نداره که وقت خودمون تلف این چندرقاز کنیم حالا کل سهاممو رسید ب کانال یازده تومن ک اگه بدن شصت درصدش میشه هفت تومن. ..قیمت سهام طبق برنامه از قبل طراحی شده داره میاد پایین..و تا هفته آینده ب مرز چهار پنج تومن میرسه..بریم یه فکر دیگه کنیم ب حال زارمون.

  • مهران مدیری

    از خدا بترسید مردم گناه دارن

  • ناشناس

    سهام عدالت تجارت نیوز نیوز لطفا دیگه هی قیمت سهام نگو و مشکلات مارا کسی پیگیری نمیکنه ممنون

  • ناشناس

    سلام من مریضم خونه نشینم ازمجبوری سام آن به فروش گذاشتم تور به خدا فرستید

  • فدات تجارت نیییوز♥️✌️?

    بانک سپه چرا سهام که در تاریخ ۱۳۹۹،۰۶،۲۵
    فروختی واریز به شبا زدی واریز نمیکنی
    اومده این ((((10000000)))یک ملییون تومن بزن بخدا انصاف نیست
    بعدیا که مال برج ۷ مهر با بعدشن زده
    ??????((((((بااااااانککککک سپپپپپههههه حیاااااااا کنننننن))))))
    ?????????????????????
    (((((((((((((((((((((((((پوووووول مااااااااراااااااا رهاااااااااا کننننننننت)))))))))