خبر مهم:

کد مطلب: ۴۲۶۸۴۰

بررسی عملکرد یک نماد بورسی / «کچاد» آینده‌دار است؟

بررسی عملکرد یک نماد بورسی / «کچاد» آینده‌دار است؟

بررسی گزارش فعالیت ماهانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نشان می‌دهد که میزان فروش این شرکت در یک ماه منتهی به 30 دی امسال رشدی 45درصدی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی گزارش فعالیت ماهانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نشان می‌دهد که میزان فروش این شرکت در یک ماه منتهی به 30 دی امسال رشدی 45درصدی داشته است.

فروش 878 میلیارد تومانی کچاد در دی ماه باعث شد تا کل فروش این شرکت از ابتدای امسال تا کنون به 7هزار و 873 میلیارد تومان برسد. در این گزارش همچنین عنوان شده که نرخ فروش هر تن کنستانتره آهن خشک از 598هزار تومان به 644 هزار تومان و همچنین هر تن آهن اسفنجی از 179 هزار تومان به 212 هزارتومان افزایش پیدا کرده که این رشد قیمتی می‌تواند خبر خوشی برای سهامداران کچاد باشد.

3 33

روند فروش کچاد

گزارش صورت‌های مالی 9ماهه کچاد همچنین نشان می‌دهد که این شرکت در 9ماه نخست امسال 3هزار و 414 میلیارد تومان سودآوری داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 55درصدی را نشان می‌دهد. با توجه به افزایش سرمایه 31درصدی این شرکت اواخر مهرماه امسال که از محل مطالبات و آورده نقدی حاصل شده بود، سود هر سهم این شرکت در پایان 9ماهه منتهی به 30آذر امسال به 776ریال رسید که در مقایسه با سال گذشته رشدی 18درصدی را نشان می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.