کد مطلب: ۱۹۲۴۰۵

عیار تیم‌ها در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود

عیار تیم‌ها در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود

پاسور ملی‌پوش تیم والیبال سایپا، گفت‌: تمرکز سرمربی جدید بیشتر روی مسائل روحی – روانی است.

فرهاد سال افزون پس از پیروزی تیم والیبال سایپا تهران برابر شمس در هفته‌ هجدهم لیگ برتر والیبال در پایان بازی درباره وضعیت تیم سایپا در هفته‌های گذشته گفت‌: ما در ابتدای فصل چند تن از بازیکنان ملی‌پوشان را در اختیار نداشتیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پاسور ملی‌پوش تیم سایپا افزود: در اردوی تدارکاتی ترکیه و بلغارستان پیش از آغاز فصل برخی نفرات اصلی حضور نداشتند و تقریبا مربی بلغاری من و چهار نفر دیگر را که در تیم‌ ‌ملی بودیم در اختیار نداشت.

وی گفت: پس از برکناری سرمربی بلغاری، محمد خمسه، سرمربی سایپا شد که به نظرم یکی از با شخصیت‌ترین مربی‌های ایران است.

سال‌افزون ادامه داد: سرمربی جدید هم بیشتر از لحاظ روحی - روانی روی بازیکنان کار می‌کند. خدا را شکر به اندازه یک نیم‌فصل و به صورت متوالی در هر بازی پیروز شده‌ایم و تنها برابر شهرداری ورامین باختیم که آن هم حقمان نبود. در شرایط کنونی هم سرمربی فشار زیادی را در تمرینات به بازیکنان وارد نمی‌کند.

پاسور ملی‌پوش تیم سایپا درباره جذابیت دیدارهای پلی‌آف، اظهار کرد: حساسیت‌ها در مرحله پلی‌آف بسیار زیاد است. همه تیم‌ها برای برد به زمین می‌آیند و عیار تیم‌ها در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود.

وی افزود: معتقدم هر چه که تیم‌ها در دور گروهی کاشته‌اند باید در پلی‌آف برداشت کنند. تمام تلاشمان را می‌کنیم که جزو سه تیم نخست باشیم تا در مرحله پلی‌آف هم قرعه راحت‌تری داشته باشیم و در صورت پیروزی تا فینال به بانک سرمایه نخوریم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.