کد مطلب: ۵۱۲۲۳۴

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد

طبق اعلام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی واریز عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران از صبح امروز آغاز شده و مبلغ آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس اعلام روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی بلافاصله پس از تصویب دولت و از صبح امروز آغاز شده است.

مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این خصوص گفت: واریز عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران از صبح امروز شانزدهم بهمن آغاز و تا پایان وقت اداری به حساب بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان انجام می‌شود.

با تصویب مبلغ عیدی سال ۱۴۰۰ در جلسه روز گذشته، برای پرداخت این عیدی بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده است.

طبق قانون عیدی بازنشستگان یک میلیون و پانصد هزار تومان است و مستمری‌بگیران به نسبت سهم خود از یک حقوق کامل عیدی دریافت می‌کنند.

پیش از این رئیس کانون بازنشستگان تهران گفته بود که عیدی بازنشستگان از نیمه بهمن به حساب آنها واریز می‌شود.

در سال‌های گذشته عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران در یک فرایند دو هفته ای و برحسب حروف الفبا واریز می‌شد اما طبق گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تا پایان امروز عیدی همه‌ی بازنشستگان و مستمری بگیران واریز می‌شود.

اگر چه در گذشته بین زمان ابلاغ میزان عیدی از سوی دولت تا واریز آن فاصله چند روزه‌ای ایجاد می‌شد اما به نظر می‌رسد برای اولین بار این فاصله برداشته شده و عیدی این افراد در حال واریز است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    میخوام بدونم نماینده های مجلس رئیس جمهور و وزیر هاش هم همین قدر عیدی گرفتن واقعا خجالت آور که به یک بازنشسته 1.5 میلیون عیدی دادن که هیچ ارز‌شی نداره

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    برا ما تا الان که ساعت حدود 14 روز پنجشنبه هست واریز نشده

  • پوریا

    کو الان ک نریختن برا ما

  • ناشناس

    تو این تورم هزاروپونصد تومن عیدی درواقع دادن دادن ارزشش هزاروپونصد تومن بیشتر نیس خاااک تو سر همچین دولتی