کد مطلب: ۱۳۵۰۹۴

غبارروبی مساجد قلب پایتخت

غبارروبی مساجد قلب پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از غبارروبی مساجد قلب پایتخت خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان 35 مسجد در سطح محلات مرکزی تهران برای میزبانی از روزه‌داران و نمازگزاران، غباروبی و عطرافشانی می‌شود.

مهرشاد الله‌ویردی در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز، با اشاره به اینکه بسته‌های شست و شو به مساجد تحویل داده شده، گفت: رنگ‌آمیزی، جمع‌آوری پرده‌ها و پوسترهای زاید، معطرسازی و تجهیز وسایل بهداشتی در مساجد در حال انجام است و شستشوی فرش‌های مساجد نیز تا آخر هفته به پایان می‌رسد.

او با بیان اینکه نظافت و زیبایی بصری پیرامون مساجد و حسینیه‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: بازپیرایی فضای سبز محوطه بیرونی مساجد به همت اداره فضای سبز منطقه در حال انجام است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 همچنین از برپایی نماز جماعت ظهر در مساجد منطقه خبر داد و اظهار‌ داشت: شهردار منطقه نیز هر روز در یکی از مساجد به همراه شهروندان برای ادای فریضه نماز جماعت حاضر می‌شوند.

الله‌ویردی همچنین به برپایی بازارچه های خیریه و حمایت از خانواده‌های نیازمند با توزیع بسته غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: به همت سازمان زیباسازی، نمای ظاهری شهر نیز به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.