کد مطلب: ۳۴۲۶۱۲

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قطعا در انتخابات اتاق کاندیدا می‌شوم / در انتخابات انفرادی حضور نخواهم داشت

قطعا در انتخابات اتاق کاندیدا می‌شوم / در انتخابات انفرادی حضور نخواهم داشت

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: قطعا در انتخابات این دور شرکت خواهم کرد. تنها توصیه ما به فعالان اقتصادی این است که به سرنوشت بخش‌خصوصی حساس‌تر باشند. افراد باید این ذهنیت را که دولت می‌تواند به اقتصاد ما کمک کند، تغییر دهند.

به‌گزارش تجارت‌نیوز، تا پایان روز کاری هفته پیش رو (چهارشنبه 26 دی ماه) برای ثبت نام در انتخابات اتاق بازرگانی فرصت وجود دارد.

فاطمه مقیمی، عضو هیات رئیسه اتاق تهران هم برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده است. پیش از این اسداالله عسگراولادی ، اعلا میرمحمدصادقی و حسین سلاح‌ورزی برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کردند.

در همین زمینه، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت خواهید کرد یا خیر؟ به تجارت‌نیوز می‌گوید: قطعا در انتخابات این دور شرکت خواهم کرد اما اینکه بخواهم کاندیدای هیات رئیسه باشم یا خیر در آینده تصمیم خواهم گرفت.

سیده فاطمه مقیمی در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه برای ورود به انتخابات انفرادی حاضر می‌شوید یا خیر؟ اظهار می‌کند: در انتخابات اتاق بازرگانی انفرادی حاضر نخواهم شد. ما در دوره پیش که با گروه ائتلاف برای فردا که فرماندهی آن را مسعود خوانساری برعهده‌دار است در انتخابات اتاق بازرگانی حضور یافتیم و هم اکنون نیز این گروه بیشترین کرسی را در اتاق تهران در اختیار دارد. چنانچه در انتخابات هم شرکت نکنم از این گروه حمایت خواهم کرد.

فاطمه مقیمی - تجارت‌نیوز

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران می‌گوید:قطعا باید زمینه برای ورود نیروی جوان در اتاق بازرگانی فراهم شود.

او به سخنان اخیر محسن جلال‌پور مبنی بر ورود جوانان در انتخابات اتاق بازرگانی اشاره می‌کند و می‌افزاید: قطعا باید زمینه برای ورود نیروی جوان در اتاق بازرگانی فراهم شود. نیروی جوان فقط به سال تولد نیست. نیروی جوان یعنی تفکر متفاوت که تحولی را در ارکان‌های مهم اقتصادی ایجاد کند. چنانچه نیروی انسانی جوان بتواند راهی برای پیشبرد رشد بخش‌خصوصی داشته باشد قطعا از آنها حمایت خواهیم کرد.

مقیمی در توصیه‌ای به اعضای اتاق بازرگانی می‌گوید: تنها توصیه ما به فعالان اقتصادی این است که به سرنوشت بخش‌خصوصی حساس‌تر باشند. افراد باید این ذهنیت را که دولت می‌تواند به اقتصاد ما کمک کند، تغییر دهند. در این بازه زمانی افراد باید در انتخابات اتاق بازرگانی حضور مستمر داشته باشند تا در آینده بخش‌خصوصی فعال و اثرگذاری داشته باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.